آخرین اخبار

29. مرداد 1392 - 5:25   |   کد مطلب: 11224

SAM_2007

نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر وفرماندار اسدآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،فرماندار اسدآباد در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت:هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر و بررسی راهکارهایی برای همکاری بیشتر است.

حمزه عبدکوند با اشاره به اینکه همه اعضا به جایگاه شورا واقف هستند چرا که این مجموعه در تصمیم گیری و تصمیم سازی شهرستان موثر است.

وی با اشاره به اینکه خودم را به عنوان عضوی از شورامیدانم افزود:همه ما در مقطع کنونی باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

رییس شورای تامین اسدآباد در ادامه عنوان کرد:برای انتخاب شهرداری مناسب دو ویژگی کارآمدی و برنامه محور بودن را مدنظر قرار دهید.

عبدکوند تاکیدکرد:مراجعات مردمی به فرمانداری در طی مدت اخیر افزایش زیادی داشته است و اگر موضوع شورایاری محلات در دستور کار شورای شهر قرار گیرد قطعا شاهد تسریع اجرای امور خواهیم بود.

فرماندار اسدآباد درباره پیگیری مصوبات محقق نشده دور قبل نیز گفت:ایجادپارکینگ عمومی،احداث سرویس های بهداشتی در سطح شهر و توسعه فضای سبز از اموراتی است که باید در اولویت های این دوره قرار گیرد.

وی همچنین گفت: راه اندازی کارگاه های آموزشی مورد نیاز شهر وشهرداری،کمک به فعالیتهای فرهنگی،ورزشی وپیش بینی راه های جدید برای کسب درآمد را از دیگر خواسته های خود از شورای شهر دوره چهارم عنوان کرد.

در این جلسه رییس شورای شهر اسدآباد نیز گفت:مصاحبه های اولیه با گزینه های مورد نطر برای تصدی شهرداری انجام شده و با جمع بندی مسائل مورد نظر به زودی شاهد انتخاب شهردار خواهیم بود.

ایمانی با اشاره به اینکه آستانه توقعات از شورای شهر بالا رفته است افزود:دور جدید شورای شهر از 12شهریور آغاز به کار خواهد کرد که امیدواریم اعضای این دور با وحدت وهمدلی بر مشکلات فائق آیند.

وی درباره برجسته ترین اقدام دور سوم نیزگفت:تعرفه دریافتی سال1392نسبت به سال قبل هیچ افزایشی نداشته است.

منتخب دور چهارم شورای شهر اسدآباد در ادامه اشاره ای به مهمترین اقدامات دور سوم نیز داشت.

ایمانی گفت:ساماندهی گلزارشهدا،احداث پارک دانشجو،نصب ستهای ورزشی در پارکها،ایجادنمازخانه درپارکهای جنگلی وملت،اهدای زمین به مهران میرزایی(قهرمان کشتی جوانان جهان)،صدورپروانه رایگان برای ایجادساختمان پزشکان و هدیه یک قطعه زمین برای ایجاداولین کتابخانه استاندارد استان از برجسته ترین این اقدامات بوده است.

رییس شورای شهر اسدآباد همچنین تاکید کرد:بودجه شورا تا قبل از سال86یک میلیاردوششصدمیلیون تومان بود که این رقم هم اکنون به هفت میلیاردتومان رسیده است.

در ادامه این مراسم دیگر اعضای شورای شهر دوره چهارم اسدآباد به بیان دیدگاه ها ونقطه نظرات خود پرداختند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal