آخرین اخبار

9. شهريور 1392 - 3:25   |   کد مطلب: 11558

SAM_2115

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اسدآباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،گفت:153تعاونی در سطح شهر فعالیت دارند.
حمیدرضاعباسی تصریح کرد:این تعاونی ها در زمینه های مختلف از جمله؛تولید،خدمات،مصرف،مسکن و... در حال فعالیت می باشند.
وی تعاونی کامیون داران و مسکن را از برجسته ترین تعاونی های اسدآباد اعلام کرد.
این مدیر باسابقه در ادامه عنوان کرد:بنگاه های زودبازده با پرداخت تسهیلات توسعه مناسبی پیدا کرده اند و این موضوع نوید پیشرفت های اساسی در جامعه را میدهد.
وی درباره مسکن مهر نیز گفت:این مسکن باعث خانه دارشدن602خانواده اسدآبادی شده است.
این مقام مسئول با اشاره به کسب رتبه نخست مسکن مهر اسدآباد بعنوان تعاونی برتر کشورنیز گفت:با آموزش رایگان از سوی این اداره توانسته ایم قدم بزرگی در رابطه با گسترش فرهنگ تعاونی ها برداریم.
رییس اداره کار اسدآباد در رابطه با جلسات کارگزوه اشتغال نیز گفت:این کارگروه هرماهه برگزار میشود و با پیگیری مصوبات،شاهد اقدامات موثری در سطح شهرستان بوده ایم.
وی در ادامه گفت:واحد بازرسی این اداره وظیفه ای سنگین در جهت راهنمایی واحدها در جهت ایجاد محیط کاری امن و مناسب دارد.
عباسی تعداد بازرسی های سالانه این اداره را 700مورد اعلام کرد..
وی در رابطه با حوزه کارگری و کارفرمایی نیز گفت:هدف ما برقراری عدالت و ایجاد محیطی دوستانه بین این دو قشر است.
عباسی همچنین افزود:از برنامه های دولت در سنوات گذشته پرداخت تسهیلات کوچک جهت اشتغال خانگی و مشاغل کوچک بوده است که تعدادی از دستگاه ها با دبیری و مرکزیت این اداره مامور اجرای این برنامه میباشند که در سال91مبلغ دو میلیاردو چهارصدو هفتاد میلیون تومان به بحث اشتغال و مبلغ سه میلیاردوشصت میلیون تومان به بحث مشاغل خانگی در شهرستان  اختصاص یافته است.
رییس اداره کار اسدآباد در رابطه با انتظارات خود از خبرنگاران نیز گفت:اصحاب رسانه به دنبال ظرفیت های انجام نشده باشند و هدف آنها آگاهی بخشی به مدیران باشد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal