آخرین اخبار

13. شهريور 1392 - 19:18   |   کد مطلب: 11684

SAM_2269

رییس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،گفت:طبق مصوبه هیئت دولت جرائم تاخیر در پرداخت بیمه ها به صورت کامل بخشیده شده است.

جواد جمور با بیان اینکه30درصد از جمعیت اسدآباد در زیر چتر این بیمه قرار دارند تصریح کرد:سازمان تامین اجتماعی اسدآباد23312نفر بیمه تبعی شده در اسدآباد را تحت حمایت خود قرار داده است.

وی یادآور شد:این سازمان حمایت های متنوعی از هموطنان را دستور کار خود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمات این سازمان در دو بُعد بلندوکوتاه مدت ارائه میشود اظهار کرد:سازمان تامین اجتماعی اسدآباد هم اکنون دارای19پرسنل است.

جمور در رابطه با چشم انداز ترسیم شده برای اداره مطبوعش گفت:مهمترین هدف ما ارتقای این سازمان به تیپ3است که با این ارتقا امتیازات ویژه ای دریافت خواهیم کرد.

وی شرط این ارتقاء درجه را افزایش بیمه شدگان دانست و گفت:همشهریان در آینده ای نزدیک شاهد این ارتقاء درجه خواهند بود.

رییس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد با اشاره به انتخاب رییس جدید این سازمان گفت:نوربخش از بدنه سازمان بوده و بر کاستی های موجود این نهاد واقف است.

جمور تاکید کرد:این سازمان هرچه از دخالت سیاسیون دورتر باشد در اجرای ماموریتهایش موفق تر است.

وی در رابطه با مهمترین انتظار خود از دولت یازدهم نیز گفت:انتظار ما از کابینه یازدهم این است که توجه ویژه ای به پرداخت بدهی های این سازمان داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه گریزی هم به نحوه بازرسی این اداره از کارگاه ها و کارفرمایان زد و گفت:این بازرسی ها بطور مرتب و در طول سال انجام میشود به نحوی که هر کارگاه درطول سال دو یا سه بار مورد بازرسی کارشناسان این سازمان قرار میگیرد.

رییس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد در رابطه با مهمترین انتظارات خود از کارفرمایان نیز گفت:این افراد سعی کنند در اولین فرصت نسبت به رفع کاستی های بیمه ای خود اقدام کنند.

جمور افزود:بخشودگی صدردصدی جرایم فرصت بسیار مناسبی برای این افراد است تا مشکلات خود در این رابطه را مرتفع کنند.

وی همچنین درباره احداث شعبه اقماری این سازمان در شهر آجین نیزگفت:این شعبه در جهت رفاه مردم این شهرو28روستای تابعه آن ایجاد شده است.
رییس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد همچنین افزود:در پی راه اندازی شعبه های دیگری در بخش های مختلف شهرستان هستیم تا مراجعات مردم با سازمان مرکزی کمتر شده و در وقت مردم صرفه جویی شود.

 

 

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal