آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 9:33   |   کد مطلب: 30285
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی اسدآباد با اشاره به اینکه انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: نباید از با انتخاب ناآگاهانه افراد غیراصلحی را وارد مجلس کرد و نفوذ در این مجلس قطعا" موجب به خطرافتادن نظام و جامعه خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام احسان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اهمیت دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کشور ایران اسلامی تنها کشوری است که تمامی مسئولین آن چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم از طریق مردم انتخاب می‌شوند و این نشان میدهد که کشور ما بر پایه مردم سالاری‌دینی است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف امام راحل این بود که مردم در انتخاب مسئولین و سرنوشت کشور دخیل باشند و نیزحکومتی را که بر دو اساس جمهوریت و اسلامیت بنا شود، گفت: بنابراین مشارکت و سهمیم کردن مردم در امر انتخابات یک احترام به آنان به حساب می‌آید.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی اسدآباد با اشاره به جایگاه   و اهمیت مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان ملت در این مجلس اختیارات و وظایفی دارند که با توجه به این وظایف و اختیارات جایگاه خطیر نمایندگی و اهمیت انتخابات مشخص می‌شود.

 

وی ادامه داد: وضع قانون و نظارت به اجرا، استیضاح وزرا، توضیح خواستن از رئیس جمهور در مورد وضعیت کشور، عزل او با دو سوم آرا از اختیاراتی است که نمایندگان مردم می‌توانند دخالت کنند و این اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را می‌رساند.

 

 عباسی در ادامه به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: بارها و بارها رهبر معظم انقلاب در مورد این مسئله مهم سخن و تأکیداتی داشتند که این مسئله ممکن است در هر زمینه‌ای به وجود آید.

 

وی به نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جامعه ما اشاره کرد و  گفت: نفوذ آن نیست که عده‌ایی از بیرون بیایند و در مورد مسائلی برنامه داشته باشند، بلکه منظور تفکرات و نفوذ جریانی است.

 

 

 مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی اسدآباد خاطرنشان کرد: این همه تأکید رهبر معظم انقلاب بر هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل نفوذ آن هم امسال قطعا" ایشان خطری را حس کرده‌اند که باید مواظب بود.

 

وی با بیان اینکه انتخابات امسال همچنان که رهبر انقلاب در بیانات خود اشاره داشتند، از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: حضور حداکثری مردم  در انتخابات در این برهه زمان یک امر واجب است که باید با حضور خود افزاد اصلحی را انتخاب کرد.

 

عباسی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب، گفت: باید افرادی بر کرسی مجلس بنشینند که باتقواتر، خداترس، خدوم، انقلابی و پایبند به نظام  و انقلاب و ارزش‌ها باشد، در مقابله با دشمن نترسد و از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیاید.

 

وی افزود: دغدغه فرهنگی داشته و در رفع فقر و بیکاری گام بردارد، به قول امام(ره) از خانواده مرفهین نباشد و درد فقر را چشیده باشد که دغدغه کمک به محرومین را داشته باشد.

 

عباسی افزود: نباید از با انتخاب ناآگاهانه خود افراد غیراصلحی را وارد مجلس کرد و نفوذ در این مجلس قطعا" موجب به خطرافتادن نظام و جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه‌ها

آیا تا کنون منخبین گذشته واجد این شرایط نبوده اند اگر واجد این شرایط بوده اند می بینیم که تا کنون گند زده اند چون هم بیکاری هم اعتیاد هم فقر هم دزدی هم بی اخلاقی هم دروغگویی و ... در جامعه افزایش یافته پس این همه توصیه و خط دهی شما کی و کجا به درد جامعه می خوره لااقل بزارید مردم با آزمایش و خطا راه خود را بیابند و مسئولیت انتخاب درست و یا غلط خود را خود ببذیرند.
امیدوارم اسدآباد مثل ملایر و سایر شهرستان ها پیشرفت اساسی کنه

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal