آخرین اخبار

17. شهريور 1398 - 15:38   |   کد مطلب: 33464
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف سه دستگاه ظرفشویی و یخچال فریزر خارجی و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان اسدآباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به 2 دستگاه وانت پراید مشکوک شده و آنها را برای بررسی متوقف کردند.

 

وی به بازرسی از خودروهای متوقف شده اشاره کرد و گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودروها، دو دستگاه ظرفشویی و یک دستگاه یخچال فریزر دوقلوی خارجی قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده 350 میلیون ریال برآورد و دو متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی در ادامه به توقیف دام قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه جنت‌آباد با اجرای ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

 

یاری تصریح کرد: مأموران در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان 33 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز را کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

وی ادامه داد: ارزش محموله توقیفی توسط کارشناسان، 650 میلیون ریال برآورد شد و احشام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal