آخرین اخبار

12. آبان 1399 - 8:28   |   کد مطلب: 37247
محمد شیرزادی با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در بانکها، گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم رعایت بهداشت در بانکها، دو نفر از رؤساى بانک‌ها، اعلام جرم و پرونده در دادسرا تشکیل شده است.

محمد شیرزادی دادستان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به شرایط بحرانى کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا علاوه بر تمديد محدوديت‌ها براى گروه‌هاى شغلى 3 و 4 ، محدویت‌ها براى گروه 2 مشاغل نیز اعلام شده است.

 

 

وی با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در بانکها، گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم رعایت بهداشت در بانکها، دو نفر از رؤساى بانک‌ها، اعلام جرم و پرونده در دادسرا تشکیل شده است.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد از اعلام جرم علیه چند نفر از برگزارگنندگان عروسى و مراسم ختم و تدفين که برخلاف پروتکل‌هاى بهداشتى اقدام کرده اند، خبر داد، گفت: برای این افراد پرونده قضایى تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه اشخاصى که اقدام به برگزارى مراسم عروس گردانى در سطح شهر و روستا مى‌کنند، پلاک خودروها توسط ماموران نا محسوس  و دوربین هاى معابر شناسایى میشود، گفت: این خودروها توقیف و به پارکینگ دلالت خواهد شد‌.

 

 

شیرزادی با تأکید بر نصب کارت سلامت در نانوایی ها و واحدهاى صنفى که مستقیماً  با ارزاق خوارکى در ارتباط هستند، گفت:  با افراد فاقد کارت سلامت علاوه بر پلمپ محل با مسئول و کارکنان واحد مذکور بر خورد قضایى خواهد شد.

 

 

وی به رانندگان تاکسی ها هم اخطار داد: در صورتی که رانندگان بر خلاف مقررات اقدام کنند، با هماهنگى ماموران انتظامى، خودروها به پارکینگ  منتقل خواهد شد.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد در پایان حفظ سلامت جسمى و روانى آحاد مردم را از زمره حقوق شهروندی و خطوط قرمز دستگاه قضا دانست و گفت: با تهدید کنندگان سلامت برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal