آخرین اخبار

13. آذر 1399 - 8:34   |   کد مطلب: 37547
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با وجود کاهش ورودی بیمارستان‌ها، تعداد مبتلایان و متوفیان کرونایی در چند روز گذشته اما همچنان آمار فوت بالا بوده و این امر موید ضرورت عادی نگرفتن این ویروس است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۰ مورد بوده که از این تعداد ۶۰ مورد در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۴۶ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

 

وی افزود: طبق آخرین آمار، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون  ۹ هزار و ۱۸۹ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان ثبت شده که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۶۱ بیمار جدید در مراکز درمانی استان همدان بستری شدند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: ۱۰ تن به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار متوفیان به یک هزار و ۲۷۳ مورد رسید

 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۰۶ ، بهار ۵۲۷، تویسرکان ۵۶۰، رزن ۳۴۵، درگزین ۱۵۱، فامنین ۱۶۱ و کبودراهنگ ۵۶۶ نفر بوده است.

 

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۲۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۴۶ در نهاوند، سه هزار و ۵۶۰ نفر در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند که ۲۴۴ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند.

 

وی حضور نیافتن در اجتماعات نظیر مراسم عروسی و عزا و دورهمی های خانوادگی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را از عوامل موثر برای پیشگیری از ابتلا به کرونا دانست.

 

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت که با فوت ۳۷۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۲۴۶ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal