آخرین اخبار

3. مهر 1403 - 8:25   |   کد مطلب: 48477
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از 5 میلیون و 996 هزار تن کالا در 6 ماهه ابتدای سال جاری از مبادی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، مهرداد آهکی مدیراین اداره کل ضمن اشاره به جابجایی بیش از 5 میلیون و 996 هزار و 752 تن کالا در 6 ماهه ابتدای سال جاری از مبادی استان اظهارداشت: عمده کالاهای حمل شده استان در این مدت مربوط به انواع محمولات ، سیب زمینی ، سیلیس ، هماتیت ، کنستانتره سنگ آهن، سیمان ،گندله ،و انواع محمولات نفتی بوده است.
 
آهکی تصریح کرد: برای حمل این میزان بار ، تعداد 371 هزار و 825 بارنامه طی شش ماهه سال جاری صادر شده است

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان درباره تعداد ناوگان فعال حمل و نقل کالای برون‌شهری اظهار داشت: در استان همدان بیش از ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالا و 22 هزار راننده فعال در حوزه حمل و نقل کالا مشغول خدمت دهی به هموطنان هستند.

 

وی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت، پیشنهادات و شکایت حوزه حمل و نقل کالا و مسافر است و هموطنان می توانند کلیه نظرات خود را با این سامانه مطرح و کد پیگیری دریافت نمایند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal