آخرین اخبار

9. دى 1399 - 10:50   |   کد مطلب: 37792
به بهانه سالروز حماسه بزرگ 9 دی/
نام حسین(ع) بود که خون‌ها را به جوش آورد
حماسه 9 دی روزی است که هوشیاری مردم با حسین(ع) گره خورد و در این عالم هر حرکتی که رنگ و بوی حسینی داشته باشد همچون حسین ماندگار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، 11 سال پیش بود که در چنین روزی یعنی 9 دی‌ماه سال 88 مردم غیرتمند و جان‌برکف ایران اسلامی در دفاع از اسلام و نام بزرگ سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر فتنه و فتنه‌گر سر دادند.

 

سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری و نرسیدن دشمن داخلی و خارجی به اهداف شوم خود شورش و اغتشاشات در شهرهای بزرگی چون تهران به‌واسطه برخی نااهلان و فریبکاران فتنه در خیابان‌ها راه انداختند که حقا مردم همیشه هوشیار ایران به‌خوبی در مقابله با این فتنه به پا خواستند.

 

مردم سرزمین من کمتر از این حماسه‌ها نداشتند و البته برخی از کارهای آنان آن‌قدر بزرگ است که شاید به عظمت آن پی نبرده‌اند و یک‌بار دیگر با 9 دی نام خود را در دل تاریخ ماندگار کردند.

 

امروز نهم دی‌ماه همان روزی بود که مردم لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای سر دادند و چه هوشیارانه ولایت زمان را شناخته بودند.

 

این روز را رهبر انقلاب متفاوت از دیگر روزها دانسته‌اند و آن را پیروزی واقعی ملت ایران خواندند به‌راستی چرا؟

 

درست در روز عاشورا عده‌ای برای مبارزه با حماسه‌ی حسینی وارد خیابان‌ها شده بودند و خیمه‌ها را به آتش کشیدند. همین کار بود که کسی برای پس گرفتن و رأی و ابطال انتخابات در روز 9 دی به خیابان نیامد بلکه مردم چهره‌ واقعی دشمن را شناخت بودند و ثابت کردند که برای پاک کردن نام حسین (ع) آمده‌اند.

این روز بود که هوشیاری مردم با حسین گره خورد و در این عالم هر حرکتی که رنگ و بوی حسینی داشته باشد همچون حسین ماندگار می‌شود.

لیلا نظری فرهودی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal