آخرین اخبار

8. دى 1400 - 22:56   |   کد مطلب: 41011
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه حوزه تمرکز دشمن در فتنه 88 اذهان مردم و نخبگان بود، گفت: با حماسه سازی مردم در ۹ دی همه محاسبات و آرزوهای دشمنان را در هم ریخت.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت یوم الله ۹ دی،  فتنه ۸۸ را جنگ احزاب مدرن علیه انقلاب اسلامی خواندو اظهار کرد: این توطئه عظیم و پیچیده نه‌تنها ماندگاری و بقای انقلاب و نظام بلکه حتی تجزیه ایران اسلامی را نشانه رفته بود.

 

وی تصریح کرد: در واقع فتنه ۸۸ محصول طراحی نظام سلطه با همراهی و عملگی خواص بی بصیرت داخلی با الگوی از انقلاب های رنگی در صدد تسخیر دستگاه محاسباتی مردم و خاص بود‌ تا از این طریق ضمن منفعل سازی آنها در قبال سرنوشت کشور و نظام و اهدافی که با جنگ نظامی نتوانسته بودند محقق کنند تا بتوانند به آن جامعه عمل بپوشانند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین حماسه ۹ دی‌ماه سال 88 را خنثی کننده توطئه دشمنان و نجاتبخش انقلاب و نظام از فتنه سهمگین دانست و گفت: حوزه تمرکز دشمن در این فتنه اذهان مردم و نخبگان بود.

 

وی یادآور شد: حماسه ۹ دی نشان دهنده عظمت ملت ایران اسلامی است که همه محاسبات و آرزوهای دشمنان را در هم ریخت.

 

الیاسی با اشاره به نقش و حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اسدآباد در عرصه های مختلف، گفت: مردم این شهر پنجشنبه مصادف با نهم دی ماه ساعت ۹ و نیم در مسجد جامع گردهم می‌آیند تا بار دیگر با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا تجدید میثاق کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal