آخرین اخبار

2. خرداد 1400 - 10:45   |   کد مطلب: 39017
حسین سلیمانی از مهرورزان و خیرین برای حمایت از بیماران نیازمند دعوت کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین سلیمانی، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد نوشت؛ امروز که لطف خداوند شامل حال من و توست، شکرگزاری از نعمت‌هایش در همین زمین سخت نیست، می‌تواند بنده نوازی و دست گیری از آدم‌هایی باشد که جنس اخلاقشان از حیا و نجابت است و گاه در نهایت نیاز، نمی‌توانند صدای دردهایشان را بلند کنند و این هنر من و توست که با گوش جان این نجواها را بشنویم و دست شان را بگیریم، درست با همان دستانی که خداوند با مهربانی خودش پاسخگویش خواهد بود. 

 

ما که از مهربانی اهالی شهرمان خبر داریم، مهرورزان و خیّرین علاقمند به حوزه سلامت را دعوت می‌کنیم تا این بار به منظور هدفمندسازی مشارکت‌های مردمی و با هدف جلب مشارکت‌های هرچه بیشتر در کمک به بیماران و نیازمندان، خیریه بیمارستانی حضرت قائم (ع) را را ه اندازی نماییم.  

 

لذا دانشکده علوم پزشکی از کلیه عزیزان به منظور حضور و فعالیّت در خیریه مذکور دعوت به عمل می آورد و شما عزیزان می‌توانید خیّرین علاقمند به همکاری در حوزه سلامت خود را نیز جهت شرکت در جلسه انتخابات هیئت مدیره خیریه دعوت نمایید.

 

علاقمندان به فعالیّت در خیریه بیمارستانی می‌توانند به منظور ثبت نام و دریافت هرگونه  اطلاعات لازم به خانم قبادی کارشناس سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت مستقر در ساختمان مرکزی دانشکده مراجعه و یا با شماره ۳۳۱۱۵۰۱۴ تماس حاصل نمایند.  

انتهای پیام/ن

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal