آخرین اخبار

19. تير 1400 - 13:12   |   کد مطلب: 39450
بسیج جامعه زنان سپاه اسدآباد در بیاینه‌ای اعلام کرد:
لزوم توجه ویژه مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف جامعه
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد در بیانیه ای خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته حجاب و عفاف، بسیج جامعه زنان سپاه اسدآباد با صدور بیانیه ای بر توجه هر چه بیشتر مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

 

بسمه تعالی
ذلک أدني أن يعرفن فلا يؤذين (احزاب/٥٩)
قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴، روزی که با شهامت و غیرت مردان و زنان با ایمان به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین
مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزش هاست.
اگر در جامعه ای مردان و زنانش مقید به رعایت حجاب و عفاف باشند، آثار و برکات فردی، خانوادگی و اجتماعی فراوانی دارد، از جمله آرامش روانی افراد جامعه، استحکام کانون خانواده، رواج ازدواج، سالم بودن محیط کار و فعالیت های اجتماعی برای زنان و مردان، کاهش مفاسد اجتماعی، حفظ ارزش های انسانی مانند عفت، حیا و متانت در جامعه، هدایت، کنترل و بهره مندی صحیح و مطلوب از امیال و غرایز انسانی، تامین و تضمین سلامت و پاکی نسل افراد جامعه.
ما بانوان بسیجی ولایت مدار شهرستان اسدآباد مدافع صیانت از حریم خانواده در اعتراض به مظاهر خلاف عفت در کشور و در راستای عمل به دستورات اسلام و آموزه های قرآنی خواهان اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیاء ارزش های اخلاقی و حفظ جایگاه بانوان و خانواده مسلمان ایرانی هستیم.
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal