آخرین اخبار

15. آبان 1401 - 10:50   |   کد مطلب: 43573
احمد کاظمی، یک فعال قرآنی در یادداشتی با واکاوی شعار "نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم" در اغتشاشات به نکاتی مهمی اشاره کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، "نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم" شعاری است که از آغازین روزهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ شنیدیم، حال واکاوی در این شعار ما را به نکات بسیار مهمی می‌رساند.

 

همانطور که می‌بینید سازندگان این شعار آلبانی نشین که مخالفان دین و دینداری هستند، آنچه را که در عدم همراهی همپالکی خود می‌بینند واژه " ترس " است، آنها آنچه را که در دل خود دارند در فکر و دل همه مخالفان دین و دینداری  می‌بینند؛

سوال این است چرا آنها می ترسند؟!
پاسخ این سوال را در آیه ۱۲ سوره انفال بیابید که در آن خداوند قهار می‌فرماید:
《...سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ ...
...ﻣﻦ ﻫﻢ ﻓﻮﺭی ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥِ ﺑﻲ‌ﺩﻳﻦ ﻭﺣﺸﺖ ﻣﻲ‌ﺍﻧﺪﺍﺯم ...》

نگاهی به شعارهای ملت ایران که اهل دین و دینداری هستند و در جنگ ۸ ساله در مقابل دشمنان  شرق و غرب ایستادند نشان از عدم وجود ترس در  دلشان است.

 

"می جنگیم  می‌میریم  سازش نمی پذیریم" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست." از جمله شعار هایی بود که نشانگر  شجاعت، اطمینان و عشق به شهادت در آن مشهود بود و صد البته  این صفات نیز از  وعده های خالق مهربانمان است که به دینداران و حامیان حکم خدا در بسیاری از آیات داده است که در اینجا به آیه ۶۲ سوره یونس  اشاره می‌شود:
《 أَلَا إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ
ﺑﺪﺍﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﻧﻪ ﺗﺮﺳﻲ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻏﻠﺒﻪ ﻣﻲ‌ﻛﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ‌ﺧﻮﺭﻧﺪ؛ 》

 

اکنون به بی دینان اغتشاشگر و حامیان جهانی بی دینی و کفر  هشدار می‌دهیم  که هرگز با چند ترقه بازی و سوزاندن سطل های زباله نمی‌توانند باعث رعب و وحشت ملت دیندار ایران و جدایی شان از آرمان های ۲۳۰ هزار شهید انقلاب شوند.

 

فرصت رافت و خویشتنداری مؤمنان را غنیمت بشمارید و دست خود را از دست استکبار ظالم و ارتجاع عرب جدا کنید، باب نقدهای سازنده برای این‌گروه باز است که نقدها سبب پیشرفت و حرکت کشور بسوی عدالت خواهد شد.

 

فراموش نکنیم اجنبی ها نه تنها  دوستدار ایران‌ پیشرفته  نیستند بلکه خواهان تجزیه و تکه تکه شدن آن هستند. 

 
این نوشته را با آرزوی حرکت پر شتاب دولت بسوی عدالت همه جانبه و این شعر عباس یمینی شریف  به پایان میرسانم که:
دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
یار و غمخوار یکدگر باشیم
تا بمانیم خرم و آزاد

احمد کاظمی
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal