آخرین اخبار

22. آذر 1402 - 13:18   |   کد مطلب: 46888
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم و وظیفه شما بازنشستگان بسیار سنگین‌تر است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از بسیج سردار مظاهر مجیدی در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم وابستگان سپاه انصار الحسین(ع) اظهار کرد: کسی که در طول زندگی خود با قرآن کریم مأنوس باشد به طور قطع در تنگناهای زندگی قرآن یار و یاور او خواهد بود.

 وی با اشاره به تاثیر فضای مجازی گفت: منتشر شدن کلیپ قرائت قرآن کودک غزه‌ای که به هنگام جراحی او انجام می‌گرفت باعث افزایش فروش قرآن در دنیا شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: ما باید حداکثر تلاش خود را داشته باشیم تا قرآن و مفاهیم ارزشمند آن در بین خانواده و فرزندان ما ساری و جاری شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های عقیدتی و جلسات حلقات صالحین در بین پاسداران تاثیرات خوبی را داشته است و بهره‌گیری از مباحث قرآنی باید یکی از سرفصل‌های این کلاس‌ها باشد.

سردار مجیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما وظیفه داریم مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم و وظیفه شما بازنشستگان بسیار سنگین‌تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با بیان ملاک‌های انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باعث ایجاد شور سیاسی در بین مردم شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal