آخرین اخبار

2. مرداد 1402 - 10:15   |   کد مطلب: 45633
وقتی خدمت در دستگاه حسین(ع) مسئول نمی‌شناسد!
ایستگاه صلواتی شهرداری شهر اسدآباد پذیرای عزادارن حسینی+تصاویر
شهردار ی شهر اسدآباد برای اولین‌بار و در یک اقدام فرهنگی، در دهه اول محرم، با برپایی ایستگاه صلواتی با نام عاشقان ابوالفضل(ع) در خیابان امام(ره) این شهر مقابل ساختمان این سازمان، به خادم‌الحسینی خود شهردار، با توزیع شربت پذیرای مردم عزادار حسینی است.

به گزارش آوای سیدجمال، اینجا اسدآباد، شهر شهید پرورهایی از جنس شهید سیدجمال‌هاست که با آمدن ماه محرم، هر کس به طریقی عزادار حسین(ع) است و پذیرایی حسینی‌ها؛

 

شهردار ی شهر اسدآباد هم در یک اقدام فرهنگی برای اولین‌بار، در دهه اول محرم، ایستگاه صلواتی با نام عاشقان ابوالفضل(ع) در خیابان امام(ره) برپا کرده و با شربت پذیرای مردم عزادار است.

 

یکی از اقدامات جالب این اقدام فرهنگی، حضور شهردار و خادم‌الحسین(ع) اوست که نشان میدهد خدمت در دستگاه امام حسین(ع) مسئول و غیر مسئول نمی‌شناسد و همه خادمی‌اش را افتخار می‌دانند.

 

شهردار اسدآباد در این زمینه با اشاره به اینکه ایستگاه صلواتی در راستای تبیین و اشاعه فرهنگ عاشورا در مقابل ساختمان‌ اداری شهرداری برپا شده، می‌گوید: شهرداری درکنار فعالیت های عمرانی، فعالیت های فرهنگی بویژه فعالیت های مبلغ فرهنگ دینی را در سرلوحه برنامه ها دارد و در همه مناسبت ها همگام و همراه مردم خواهد بود.

 

بهرنگ دالوند با اشاره به اینکه فضاسازی محرمی گسترده‌ای در سطح شهر صورت گرفته، افزود: در همین راستا با بسیاری از هیئت‌های مذهبی نیز در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشارکت کرده‌ایم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal