آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 16:37   |   کد مطلب: 28773
معاون پشتیبانی آموزش وپرورش گل تپه گفت: تاکنون اسکان 2094 نفر مسافر در مدارس منطقه گل تپه پذیرش شده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، علی محمودی با اعلام این خبر، افزود: با گذشت 82 روز از روزهای فصل گرم تابستان 94، سیر سفرهای تابستانی هموطنان گردشگر به منطقه گل تپه  همچنان ادامه دارد.
 وی با بیان این که  در روزهای آتی و با نزدیک شدن ماه مهر و سال تحصیلی جدید ، تردد خودروها در راههای منتهی به منطقه افزایش محسوسی پیدا کرده است ، گفت: در حد بضاعت و توان موجود، همه تمهیدات لازم حوزه ( گل تپه ) برای استقبال و اسکان مطلوب سفرهای تابستانی هم میهنان عزیز ، به کار گرفته شده است.
 محمودی خاطرنشان کرد: 3 مدرسه شبانه روزی  شهید رجایی علیصدر، امام حسین (ع) و زینب کبری( س)  منطقه، در ماههای گذشته  طبق ظرفیت فضا  امکانات و تجهیزات رفاهی و خدمات اسکان پیش بینی شده در آنها ، در عرصه پذیرش و دیگر خدمات اسکان مراجعه کنندگان محترم به خدمت رسانی مشغول بوده اند و عملکرد کمی و کیفی هر یک ، در بازرسی و بازدیدهای پروژه مهر ، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.
 او آمار میهمانان و مسافران اسکان یافته در سطح مدارس منطقه را تاکنون حدود 2094 اعلام کرد و افزود : پتانسیل خوب و بالقوه گردشگری در این منطقه، فرصت معتنمی برای معرفی غنای فرهنگی و دست آوردهای تربیتی این بخش و بستری در جهت بهبود محیط کسب و بازار اشتغال و اقتصاد در بخش است.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal