آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 15:26   |   کد مطلب: 28835
با فرارسیدن فصل سرد کار برخی از پروژه‌ها تعطیل می‌شود که این موضوع شامل انجام سازه مزار شهدای گمنام پارک جنگلی اسدآباد هم خواهد شد، هر چند شهرداری سعی دارد تا فاز اول این پروژه را تمام کند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ به نقل از  خبرگزاری فارس، یکی از مطالبات و خواسته‌های شهروندان در استان همدان رسیدگی به وضعیت مزار شهدای گمنام در شهرستان‌های استان است.

در شهر همدان کار رسیدگی و ساخت سازه مزار شهدای گمنام در میدان میشان در حال انجام است و البته در این باره این نکته مهم است که با رسیدن فصل سرما و قرار گرفتن این منطقه در بخش برفگیر و سردسیر، اجرای پروژه روند کندی می‌گیرد و کار به سال بعد موکول می‌شود.

در دیگر شهرستان‌های استان نیز این وضعیت وجود دارد و به‌دلیل فرارسیدن فصل سرما کار کند انجام می‌شود، اگر تا اواسط فصل پاییز اتفاقی رخ ندهد دیگر نمی‌توان انتظار اتمام پروژه را داشت.

یکی از مطالبات و خواسته‌های شهروندان رسیدگی به مزار شهدای گمنام شهرستان اسدآباد است که سرانجام این مهم با پیگیری محمدجواد زمردیان نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در استان همدان و تلاش شهرداری اسدآباد در حال انجام است.

در حال حاضر قرار است سازه مزار شهدای گمنام در اسدآباد در دو بخش فلزی و بتونی ساخته شود و اکنون بخش بتونی آغاز شده و بنابر اعلام محمدجواد زمردیان 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سازه فلزی مزار شهدای گمنام اسدآباد نیز گویا از سوی دفتر فنی استانداری تایید شده و بر اساس گفته زمردیان سازه خوبی است.

اتفاق به نتیجه رسیدن مزار شهدای گمنام در اسدآباد از بدو ورود حمزه عبدکوند مورد توجه وی قرار گرفت و او در این باره اعلام کرده بود که نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

حال کار این پروژه در حال انجام است و مطالبه و انتظار شهروندان این است که شهرداری اندکی به روند انجام کار سرعت دهد و تا قبل از شروع فصل سرد این مهم را به نتیجه برساند.

درباره محل مزار شهدای گمنام اسدآباد که در ورودی شهر از سمت همدان و در پارک جنگلی این شهرستان قرار گرفته‌ این مهم قابل توجه است که مزار این شهدا در بلندی قرار دارد و نشانگر عظمت و اقتدار این عزیزان است.

انتهای پیام/ن

به گزارش آوای سیدجمال،

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal