آخرین اخبار

4. آذر 1394 - 20:32   |   کد مطلب: 29456
به مناسبت هفته بسیج یادواره 68 شهید بخش پیرسلمان در شهر آجین با حضور امام جمعه همدان و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این یادواره پس مداحی مداح اهل بیت(ع) و سینه زنی حاضران، امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اخلاص و ولایتمداری را از مهمترین خصلیتهای مسئول و غیرمسئول خواند و اظهار کرد: باید با الگوگیری از رفتار و منش شهدا، راه آنان را پیش بگیریم و رفتاری بسیج گونه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و بسیجی، گففت: باید روحیه بسیجی در سطح جامعه اسلامی نهادینه شود چرا که بنابر فرمایش رهبر انقلاب بسیج شجره طیبه ای است که شکوفه های آن بوی طروات میدهد.

 

در ادامه ای مراسم امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به وجود 68 شهید بخش پیرسلمان، ایام اربعین حسینی را تسلیت گفت و اظهار کرد: اربعین حسینی یک عاشورای یگر است و باید این روز را همچون عاشورا با عزاداری های خود پررنگ جلوه دهیم.

 

آیت الله طه محمدی با اشاره به دوران هشت دفاع جانانه شهدا و ایثارگران و جانبازان از میهن اسلامی، گفت: نقش اسدآباد و رزمندگان اسدآبادی در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقشی مهم و مثال زدنی بوده است.

 

وی در ادامه سخنان خود ایران را کشوری امن در جهان خواند و افزود: عراق، سوریه، لبنان، بحرین، پاکستان، افغانستان امنیت ندارند اما به برکت خون شهدا، جانابزی ایثارگران و جانبازان و وجود رهبری فرزانه ایران امنترین نقطه جهان است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید قدر خانواده ها و همسران  و فرزندان شهدا را دانست، گفت: باید با برگزاری چنین یادواره هایی یاد و خاطره شهدا را زند نگه داشت و پدران و مادران شهدا را تنها نگذاشت چرا که آنان جگرگوشه های خود را تقدیم انقلاب کرده اند برای اینکه ما امروز امنیت داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal