آخرین اخبار

28. آذر 1394 - 15:25   |   کد مطلب: 29667
همگام با کاندیداهای مجلس در طول ثبت‌نام انتخابات دوره دهم مجلس:
ورود محمدباقر بهرامی در انتخابات مجلس با شعار اعتدال و عدالت اجتماعی
اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در محل فرمانداری‌ شهرستان اسدآباد آغاز شد و دو نفر از کاندیداها ثبت نام کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در فرمانداری‌ شهرستان اسدآباد آغاز شد.

 

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه خواهد داشت و این امر توسط هیأت اجرایی در فرمانداری در ستاد انتخابات شهرستان انجام می‌شود و این هیات‌ پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10  روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

 

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.

 

در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8.30 امروز محمدباقر بهرامی اولین کاندیدای مجلس با طرفداران خود در محل ستاد انتخابات شهرستان برای ثبت نام حضور یافت.

 

در حاشیه حضور ایشان برای ثبت نام در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس همه امور قرار دارد، اظهار کرد: وظیفه اصلی مجلس قانونگذاری برای رفع نیازهای کشور و برطرف کردن مشکلات کشور و اداره امور کشور و توسعه همه جانبه است.

 

محمدباقر بهرامی با بیان اینکه وظیفه دیگر مجلس نظارت بر چگونگی اجرای قانون است، گفت: امیدواریم بتوانیم با حضورمان نقشی را در توسعه کشور گام برداریم.

 

وی با اشاره به برخی از مشکلات مردمی، گفت: یکی از چالش‌هایی که جامعه را اذیت میکند، موضوع بیکاری است و این یک امر ناراحت کننده ای است و مجلس باید قوانینی را تصویب کند که در راستای حل این مشکلات باشد.

 

این کاندیدای مجلس در اسدآباد، با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است، خاطرنشان کرد:  اقتصاد مقاومتی تنها راه حل نجات کشور از رکود است که اگر به صورت اعتقادی و عملی به آن پرداخته شود، خیلی از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

 

 بهرامی با بیان اینکه هیچ اعتقادی به خرج کردن پول در انتخابات ندارم، گفت: امسال با شعار اعتدال و عدالت اجتماعی وارد صحنه انتخابات می‌شوم.

 

وی گفت: با ایجاد اشتغال برای جوانان و به تبع آن زمینه سازی ازدواج توسط مجلس و دولت میتوان رشد جمعیت را بالا و امور اقتصادی را رونق بخشید.

 

بهرامی یکی دیگر از چالش‌ها و مشکلات مردمی را اعتیاد خواند و افزود: میطلبد که دولت و مجلس و مردم با یک برنامه ریزی مناسب این بیماری و زخم کهنه جامعه را از بین ببرند.

 

وی در پایان سخنانش گفت: بنده وظیفه خود دانستم که در انتخابات شرکت کنم و موفقیت و شکست برای من تفاوتی ندارد تنها انجام وظیفه بوده و بس؛

 

این گزارش در حال به روزرسانی است و با تمام کاندیداها صحبتی در هنگام ثبت‌نام خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal