آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 16:05   |   کد مطلب: 30174
سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی در پیش است و مردم ایران همه ساله در روز 22 بهمن ماه به خیابان‌ها می آیند و این روز را با راهپیمایی جشن می‌گیرند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ این روز یادآور روزهای سخت و پرخروشی است که ملت ایران پشت سرگذاشته و از زیر بار ظلم و ستم نظام سلطه بیرون رفته است.

 

مردم ایران با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ه) دست به انقلابی زدند که در پیروزی آنان دست خدا به دستانشان بود و توانستند با قدرت جلوی این استکبار بایستند و شاه را از کشور بیرون کنند.

 

روز 22 بهمن امسال هم ملت ایران دست در دست یکدیگر به خیابان‌ها می‌آیند و یکبار دیگر در حضوری پر شور و  حماسه ای غرورآفرین می‌درخشند.

 

شهر اسدآباد نیز یکی از شهرهایی است که در حماسه آفرینی عرصه های مختلف در سطح کشور زبانزد است و یکی از این حماسه آفرینی هایی که مردم این شهر در آن حضوری فعال دارند، همین راهپیمایی روز 22 بهمن ماه است.

 

فردا ملت غیور و شهید پرور اسدآباد ساعت 9:30 در مقابل حسینیه  آیت الله خامنه ای حضور پیدا کرده و مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ و میدان طالقانی را طی می‌کنند.

 

در این زمینه گزارشی میدانی از جمعی از مردم اسدآباد گرفته ایم تا دلیل حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن امسال و همچنین پیام این راهپیمایی را از زبان آنان جویا شویم.

 

کرمی یکی از فرهنگیان شهر اسدآباد است که با تأکید بر شرکت خود در راهپیمایی فردا، اظهار کرد: حتما" شرکت خواهم کرد چرا که به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم که در این جشن بزرگ شرکت کنم.

وی ادامه داد: شرکت در این راهپیمایی یاد آوری خاطرات آن روزها و همچنین سهمی در انتقال آن به فرزندانمان است که  حتما" باید حضور داشته باشم.

 

این فرهنگی با اشاره به اینکه تا زمانی که این صفوف به هم فشرده مردم در خیابان‌ها در راهپیمایی مشاهده می‌شود، یاس و نامیدی در دشمنان بیشتر است، گفت: این حضور مردم در راهپیمایی  تمام برنامه های دشمن را به هم میریزد و در واقع حضور مردم در صحنه یعنی به هم ریختن  پازل طراحی شده  آن‌ها...

 

کرمی تقارن راهپیمایی با انتخابات را در سالجاری میمون و خوش یمن دانست و گفت:  شارکت  در این دو امر باعث وحدت و همدلی میشود؛ خصو صا" که از کلید خوردن 22 بهمن ، کلید حضور مردم و فضای انتخابات هم زده میشود و این حضور تا 7 اسفند مستمر و پویا ادامه دارد و همین اسمترار باعث نزدیکی و وفاق بیشتر مردم ایران می‌گردد.

 

علی اصغر گوهری استقلال و آزادی را مدیون همین انقلاب خواند و اظهار کرد: بدون تردید در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد و ان را برای خود تکلیف می دانم.

 

وی با تأکید بر حضور دیگر  هموطنان در این راهپیمایی، گفت: با شرکت در این راهپیمایی به دشمنان خود خصوصا آمریکا اعلام می‌داریم که هر عمل وهر تلاشی را انجام می‌دهیم تا تمامی افکار و نقشه هایی که در سر دارند را کنار بگذارند زیرا هیچ سودی از این حیله ها نخواهند دید.

 

سمیه بسطامی یکی دیگر از شهروندان اسدآبادی است که میگوید: با اقتدار در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد و پیامم به دشمنان این است که  به کوری چشمتان پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند و همواره پشت محکم خود را قسمت دندان‌های کثیف تان پرتاب خواهیم کرد و تا نابودی کامل شما ذره ای آرام نخواهیم ماند.

 

وی افزود: با همبستگی ملت ایران روز زوال شما لحظه به لحظه نزدیک تر میشود و قطعا" ما آن روز بزرگ را همچون امروز جشن خواهیم گرفت و در دفتر تاریخ حک خواهیم کرد.

 

کرزه ای یکی از اهالی روستای قاسم آباد است که می‌گوید: حتما" در این راهپیمایی  و انتخابات آتی شرکت می‌کنم و دشمنان بدانند که ملت ایران همیشه در صحنه هستند واز حق خود کوتاه نمی ایند.

 

وی گفت: با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور خود را ثابت و در انتخابات به تثبیت می‌رسانیم.

 

شمس یکی از دانشجویان اسدآبادی با تأکید بر اینکه با پیروی از رهبر انقلاب  در این راهپیمایی حضوری پر رنگ خواهیم داشت، گفت:  شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اثباتی است برای رفتن به پای صندوق‌های رأی و حضور در انتخابات امسال یک انتخاب آینده ساز خواهد بود.

 

نجفی صارم یکی از اساتید دانشگاه های اسدآباد با بیان اینکه در راهپیمایی امسال قطعا" شرکت خواهم کرد، اظهار داشت: این مردم همیشه در صحنه حضور داشته و با تجدید بیعت با امام، شهدا، و رهبری و باپایبندی به آرمان‌های والای انقلاب، وحدت و انسجام خود را در مقابل دشمنان و تهدیدات پوشالی آن‌ها به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی به تقارن انتخابات با راهپیمایی در سالجاری خاطرنشان کرد: این تقارن فرصتی بسیار مهم را فراهم می آورد که ما با حضور یکپارچه خود برگ زرین دیگری را به دفتر با شکوه انقلاب اضافه کنیم.

 

یکی دیگر از اساتید دانشگاه‌های اسدآباد پیام راهپیمایی امسال را این‌گونه تعبیر کرد: تجدید میثاق و عهد مجدد با آرمان‌های  حضرت امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری  به عنوان نایب امام زمان (عج) از پیام‌های مهم این راهپیمایی است و با وجود تمام مشکلات مالی و اقتصادی کشور ، به عنوان یک مسلمان و پیرو ولی فقیه، همیشه در صحنه هستیم و خواهیم بود.

 

نبی اله مرادی با بیان اینکه قطعا" با خانواده های خود  در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه این دو رخداد عظیم ملی با فاصله کمی از هم اتفاق خواهد افتاد  لذا می طلبد که برای هر دو موضوع  وقت بگذاریم و مبادا با حضور در یکی از این دو آن یکی را بی تفاوت جلوه دهیم چرا که هر دوی این موضوع مهم و از حساسیت بالایی برخوردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: نکند با خود بگوئیم که حالا چون در یک مورد شرکت کرده ایم دیگر  از ما رفع تکلیف شده و نسبت به دیگری بی تفاوت باشیم بلکه در این موقعیت حساس منطقه ای می طلبد که ما  نسبت به هر دو مسئله احساس تکلیف کرده  و سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان را دوباره و مانند سالهای قبل تضمین کنیم چرا که دشمنان نظام همیشه و در همه مواقع چشم به عکس العمل ملت با غیرت ایران دارند  و شرکت گسترده ما می تواند کماکان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان  شرقی و غربی خصوصا آمریکا  و  صهیونیسم اشغالگر باشد.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: از طرفی دیگر  شرکت ما در راهپیمائی و انتخابات نمونه ای از پشتیبانی از ولایت فقیه است  و این پشتیبانی کشور ما را از گزند حوادث بدور میدارد چراکه امام عظیم الشان(ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد».

 

مرادی با اشاره به  شعار امسال به عنوان سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» ، گفت: انتظار  مي‌رود كه  مردم و مسئولین با حضور مقتدرانه  در دو حماسه حضوري  در روزهاي 22 بهمن و 7 اسفندماه سال همدلي و همزباني را  بار دیگر به اثبات برساند.

 

علیخانی یکی دیگر از شهروندان اسدآبادی است شرکت در راهپیمایی را  ﻭﻇﻴﻔﻪ ﺷﺮﻋﻲ و اﻧﻘﻼﺑﻲ ﺗﻚ ﺗﻚ مردم خواند و افزود: باید ﺩﺭ اﻳﻦ ﺭاﻫﭙﻴﻤﺎﻳﻲ ﺷﺮﻛﺖ و ﻋﻬﺪﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ اﻣﺎﻡ اﻧﻘﻼﺏ و ﺭﻫﺒﺮ ﻣﻌﻆﻢ ﻣﺎﻥ ﺑﺴﺘﻪ اﻳﻢ را ﺗﺠﺪﻳﺪ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﻛﻨﻴﻢ.

 

 وی ادامه داد: این حضور خطاب ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺩاﺧﻠﻲ و ﺧﺎﺭﺟﻲ است ﻛﻪ ﻛﻤﺮ ﻫﻤﺖ ﺑﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﺁﺭﻣﺎﻥ ﻫﺎﻱ اﻧﻘﻼﺏ ﺑﺴﺘﻪ اﻧﺪ و ما نیز ﺗﺎ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﻗﻂﺮﻩ ي ﺧﻮﻧﻤﺎﻥ ﭘﺎﻱ اﻫﺪاﻑ ﺑﻠﻨﺪ اﻧﻘﻼﺑﻤﺎﻥ ﻫﺴﺘﻴﻢ و ﺑﺎ ﺷﺮﻛﺖ ﺩﺭ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺁﺗﻲ ﻣﺸﺖ ﻣﺤﻜﻤﻲ ﺑﺮ ﺩﻫﺎﻥ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ و ﺑﺪﺧﻮاﻫﺎﻥ اﻳﺮاﻥ اﺳﻼﻣﻲ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﻮﺑﻴﺪ.

 

همانطور که رهبر انقلاب فرمودند : دشمن به دنبال نفوذ در ایران است و این مهم میطلبد که هر ایرانی مسلمان با حضور در این راهپیمایی به تکلیف خود عمل کند و نگذاریم که دشمن در جامعه اسلامی ما رخنه کند و باید بدانیم که این حضور آگاهانه و با بصیرت در راهپیمایی قطعا" در تداوم انقلاب تأثیرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal