آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 15:16   |   کد مطلب: 30390
جمعی از هواداران دکتر اکبر رنجبرزاده در اسدآباد گرد هم آمدند و با امام جمعه دیداری دوستانه داشتند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ در این دیدار که از قشرهای دانشجو، بسیجی، فرهنگی، مسئول ادارات، اساتید ، کارگر و کارمند حضور داشتند، آمده بودند که هم  به نماینده منتخب خود در مجلس تبریک بگویند و هم اتمام حجت کنند که البته دیدار اصلی آنان روز دوشنبه در سالن شهدا انجام میشود.

 

در دیدار ابتدا امام جمعه اسدآباد پشت تریبون حاضر شد و تبریک خود را نثار منتخب مردم کرد و خواستار تقویت ولایت مداری و اتحاد بین جامعه شد.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: اگر هر کاندیدای دیگری هم به جای ایشان نماینده می‌شد، همین ارادات و تواضع و احترام را به او داشته و حال که اقای رنجبرزاده منتخب شد، باید دست در دست یکدیگر شهرستان را توسعه و مشکلات را مرتفع کرد.

 

وی خرسندی خود را از انتخاب ملت ایران از نیروی ارزشی و انقلابی قابل تحسین دانست و گفت: همین انتظار از مردم میرفت که با انتخاب اصلح شان آبرو برای انقلاب بخرند.

 

امام جمعه اسدآباد به برخی از مشکلات در شهرستان اشاره کرد و خواستار حل آنها از سوی منتخب مردم شد که از جمله انها در زمینه فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و اشتغال بود.

 

وی خواستار ایجاد تونل در گردنه شد و گفت: تنها راه حل مشکل گردنه اسدآباد ایجاد تونل است که با اعتبارات ملی انجام شدنی است.

 

حسینی مجد به دودستگی و اختلافات سالهای گذشته در ای شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز باید اختلافات در اسدآباد ریشه کن شود و تیزی این اختلافات باید با کمک مسولان بریده شود.

 

در ادامه نماینده منتخب مرم اسدآباد در مجلس هم با قدردانی حضور مردم خواستار کمک و همراهی شد و گفت: مردم تا از من کار نخواهند نمیتوانم موفق باشم.

 

اکبر نجبرزاده گفت: همانطور که در زمان تبلیغات انتخاباتی مرا همراهی کردید و در هر ساعتی تماس برقرار میکردید امروز نیز طالب کمک و همراهی شما برای توسعه و حل مشکلات هستم.

 

وی گفت: بنده را در زمینه حل مشکلات تنها نگذارید و باید در مسیر حرکت شهدا گام برداشته و از تجمل گرایی و دنیا طلبی دست برداریم  تا به اهداف عالی نظام برسیم.

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal