آخرین اخبار

30. شهريور 1400 - 15:12   |   کد مطلب: 40103
سرهنگ امیدعلی الیاسی دفاع مقدس برگ زرین در تاریخ دانست و گفت: امروز الگوسازی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت از دستاورهای هشت سال دفاع مقدس است که شهیدان سلیمانی و همدانی توانستند به عنوان الگوهای این دفاع، در مقابل خفاش های خون آشام استکبار بایستند و آنان را به زباله دان تاریخ رهسپار کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در دیدار پیشکسوتان با امام جمعه این شهر، دفاع مقدس را یادآور رشادت، ایثارگری و مجاهدتهای رزمندگان اسلام دانست و اظهار کرد: این جنگ اگر چه با تقدیم خون شهدا گران مایه بود اما برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی دفاع مقدس را سرآغاز قوی شدن انقلاب و پایداری آن دانست و گفت: جنگ هشت ساله عراق علیه ایران دستاوردهایی زیادی داشت که یکی از دستاوردهای مهم آن الگوسازی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت بود و در این زمینه  شهیدان سلیمانی و همدانی توانستند به عنوان الگوهای این دفاع، در مقابل خفاش های خون آشام استکبار بایستند و آنان را به زباله دان تاریخ رهسپار کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نقش اسدآباد را در طول تاریخ انقلاب به خصوص دفاع مقدس مهم خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس این شهرستان ۴۰۳ شهید، هزار جانباز و 44 آزاده را به عنوان افتخارات شهرستان و الگوی دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

 

 
وی به اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه‌ در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا ، رزمایش کمک مؤمنانه، برگزاری یادوارهای محلات از شاخص ترین این برنامه‌ها در این هفته است.

سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد هم دفاع مقدس را میراثی بزرگ از انقلاب خواند و اظهار کرد: باید از این دفاع جانانه شهدا، جانبازان و ایثارگران درس گرفت چراکه دفاع مقدس امروز یک فرهنگ است و به عنوان الگو برای کشورهای جهان شد.

 

وی حرکت سپاه در سرکوب اشرار را حرکتی مقتدرانه خواند و گفت: امروز به برکت دفاع مقدس کشور ایران اسلامی سرامد است و بسیاری از ملتها کشور ما را به عنوان الگو دارند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد رمز موفقیت در جنگ را شجاعت، درایت و ولایت‌پذیری رزمندگان دانست و گفت: رزمندگان در آن دوران تنها منتظر یک پیام از امام بودند تا به میدان جنگ بروند و این نشان از ولایت‌پذیری آنان بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal