آخرین اخبار

22. آبان 1397 - 14:15   |   کد مطلب: 31551
در مراسمی با حضور فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان از زحمات اسماعیل جمشیدی قدردانی و افشین یاری به عنوان فرمانده جدید شهرستان اسدآباد منصوب و معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع؛ پیش از ظهر امروز در مراسمی که فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان، فرماندار، جمعی از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اسداباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند، از زحمات اسماعیل جمشیدی قدردانی و افشین یاری به عنوان فرمانده جدید این شهرستان منصوب و معرفی شد.

 

در این مراسم فرماندار اسدآباد هم در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش آقای اسماعیل جمشیدی فرمانده سابق انتاظمی شهرستان، گفت: وی روحیه مردمدار داشت.

 

کریم حمیدوند گفت: انتظار می‌رود فرمانده جدید انتظامی هم با روحیه جهادی و مردمی خدمت در این شهرستان را پی بگیرد.

 

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از خدمت سه ساله خود در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تنها 2 درصد جرائم استان همدان مربوط به این شهرستان است که نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

 

اسماعیل جمشیدی اسدآباد را امن ترین نقطه استان خواند ئ گفت: زمانی که بنده وارد شهرستان شدم، ایسگاه آجین به لحاظ امکانات و حتی دیوارکشی ساختمان محروم بود و امنیت نداشت که با کمک فرماندار اسبق توانستیم برای آن دیواری بکشیم.

 

وی احداث سالن ورزشی برای کارکنان نیروی انتظامی را از خدمات دیگر دوره خدمت خود داسنت و گفت: در طول خدمتم کشفیات سرقت 28 درصد افزایش و دستگیری سارقان 322 درصد افزایش داشت.

 

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اسدآباد به کشف جسد رها شده در گردنه اسدآبا در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: ما کمتر از یک ساعت توانستیم قاتل را شناسایی و به مراجع قضایی تحویل دهیم.

 

وی به کاهش نزاع های دسته جمعی در طول خدمت خود در اسدآباد اشاره کرد و افزود: 140 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و 320 درصد افزایش دستگیری قاچاقچیان را داشتیم.

 

جمشیدی از افزایش 20 درصد کشف سلاح، 14 درصدی کشف ماهواره در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: افتخار بنده این است که 30 سال سرباز کشور بودم و در اسدآباد حضور داشتیم.

 

همچنین فرمانده جدید انتظامی اسدآباد هم از مسئولان شهرستان خواست او را در خدمت به این شهرستان یاری کنند.

 

در پایان مراسم با اهدا هدایایی از زحمات آقای جمشیدی قدردانی و حکم جدید به آقای افشین یاری داه شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal