آخرین اخبار

15. بهمن 1397 - 13:54   |   کد مطلب: 32005
امروز در مراسمی امیدعلی الیاسی به عنوان فرمانده جدید سپاه اسدآباد معرفی و از زحمات حسن مرادی قدردانی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع،‌ پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، امام جمعه، فرماندار اسدآباد، جمعی از مسئولان ادارات و بسیجیان شهرستان اسدآباد امیدعلی الیاسی به عنوان فرمانده جدید سپاه اسدآباد معرفی و از زحمات حسن مرادی قدردانی شد.

 

سردار مظاهر مجیدی در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آنچه در وجود امام راحل تجلی داشت و موجب پیروزی انقلاب شد، ایمان به خدا، ائمه اطهار (ع) و مردم بود.

 

وی افزود: در نبردهای انقلاب اسلامی ما با توسل به ائمه اطهار(ع) بهره‌ها برده‌ایم،

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شعار امسال با عنوان «افتخار به چهل سال گذشته، امید به آینده» اضافه کرد: امروز استمرار انقلاب با حضور  ملت پای انقلاب و نظام امکان دارد.

 

وی اذعان داشت: شک نداشته باشید که این انقلاب متعلق به امام زمان(عج) است و هر توطئه‌ای جلوی این راه را نخواهد گرفت.

 

مجیدی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص افول آمریکا، گفت: آمریکا به این نتیجه  رسیده‌که در مقابل ایران اسلامی توان دفاعی ندارند و اگر امروز می‌بینیم اروپایی‌ها برای آمریکایی‌ها دیوار می‌کشند نشان از سقوط آمریکاست.

 

وی افزود: برخی مغرضانه در داخل حرکاتی از خود نشان می‌دهند که دشمن از خود نشان نمی‌دهد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: اگر رهبر انقلاب می‌فرماید که در ۲۵ سال آینده دیگر رژیم غاصب اسراییل وجود ندارد قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز از ۵۰ کشور مختلف برای درمان بیماری به ایران اسلامی می‌آیند و این نشان از پیشرفت ایران اسلامی است.

 

مجیدی خاطر نشان کرد: درست است که ما مشکلاتی در بحث کسب و کار، اشتغال و بازار داریم و گلایه از این مشکلات هست اما این گله‌مندی بین خانواده خودمان است.

 

وی بیان کرد: امروز علت بسیاری از مشکلات تحریم‌ها نیست بلکه مربوط به عدم مدیریت و ناکارآمدی در کشور هم هست.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انقلاب در این 40 سال، مسیر پر افتخاری را طی کرده و اگر می‌خواهیم در این مسیر باشیم، باید ایمان به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، ولایت فقیه و خدمت به مردم را که در وجود امام (ره) موج می‌زد محور کار و برنامه‌های خود قرار دهیم.

 

وی  شهدای اسدآباد را افتخاری برای شهر عنوان و تصریح کرد: شهید قهاری،سعید، نور چشم همه شهدای استان همدان است که باید قدر آنان را دانست.

 

مجیدی در ادامه با قدردانی از زحمان حسن مرادی فرمانده سابق سپاه ناحیه اسدآباد و معرفی وی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند، گفت: ظرفیت‌های خوبی در سطح همدان وجود داشت اما ما به دلیل پای کار بودن امیدعلی الیاسی، جانشین سپاه ناحیه وی را به عنوان فرمانده جدید اسدآباد انتخاب کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه اسدآباد آینده روشنی را با وجود آقای الیاسی خواهد داشت، از مدیران نهادها خواست وی را که جوانی مستعد و فعال است، همراهی و حمایت کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه به دستور رهبر انقلاب باید 8 میلیون نفر جوان انقلابی و پای کار تربیت شود، افزود: سهمی از این 8 میلیون نفر مربوط به استان همدان بوده که انتظار می‌رود با همراهی فرمانده جدید سپاه ناحیه اسداباد این جوانان را تربیت کنیم.

 

وی تأکید کرد: امروز دشمن با وجود شبکه‌های اجتماعی به دنبال تخریب افکار جوانان است و می‌خواهد آنان را از سمت و سوی مساجد دور کند که باید برای مقابله با اهداف دشمن همه پای کار بیایند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal