آخرین اخبار

29. بهمن 1398 - 13:37   |   کد مطلب: 34923
گزارشی میدانی از آمادگی اسدآبادی ها برای حضور در انتخابات؛
کسی را انتخاب می‌کنیم که صدای مردم باشد و دروغ نگوید
مردم اسدآباد یکبار دیگر با اعلام حضور در انتخابات امسال، ویژگی کاندیدای اصلح را بر مبنای انقلابی، مردمی بودن و داشتن صداقت و خدمت برای مردم بیان کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو روز دیگر باقی مانده است و حال و هوای این روزهای شهرهای ایران اسلامی انتخاباتی است.

 

درواقع می‌توان گفت تا دوم اسفند چند گام بیشتر نمانده که یک انگشت‌ مهر شده مردم یکبار دیگر، روزی سرنوشت ساز را رقم بزنند.

 

در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد هم که هشت نفر کاندیدای این دوره مجلس شدند، حال و هوا انتخاباتی است و هر سوی این شهر را که نگاهی بیندازید، تبلیغاتی در حال انجام است.

 

به همین منظور با طرح این سؤالات که آیا “رأی می‌دهند یا خیر؟”، “انتظارشان از منتخب مجلس چیست؟”،”ویژگیهای فرد اصلح چیست؟” در میان مردم حاضر شده، جویای آمادگی آنان برای حضور در روز سرنوشت ساز کشور شدیم.

 

کسی را انتخاب می کنم که انقلابی، جهادی و صادقانه برای اعتلای ایران و اسلام کار کند

 

یکی از افراد جامعه فرهنگیان اسدآباد با اعلام اینکه در انتخابات شرکت میکند و حضورش را یک وظیفه می‌داند، گفت: انتظارم از کاندیدایی که انتخاب می‌کنم، این است که اگر وارد مجلس شد، انقلابی و ولایتمدار باشد و جهادی و صادقانه برای اعتلای ایران و اسلام کار کند.

 

نسرین قاسمی گفت: صداقت، جهادی و ولایی بودن از ویژگی های است که در انتخابم مدنظر دارم.

 

راضیه نمامی یکی از کسبه های شهر است که با اعلام اینکه در انتخابات شرکت می کند، عنوان کر: انتظار داریم نماینده مجلس به مردم خدمت کند.

 

وی گفت: به هر کاندیدیی که ویژگی های چون انقلابی، مردمی، و تلاشگر در خدمت رسانی به مردم، وعاری از هر وعده و شعار دروغ باشد، رأی می دهم.

 

یکی از جامعه شاعران نیز شرکت در انتخابات را وظیفه و تکلیف دانست و گفت: انتظارم از نماینده آینده مجلس این است که مشکلات حوزه انتخابیه خودش را احصا و اولویت بندی کند و براساس اولویت زمانبندی داشته باشد سپس در مقام برطرف کردن مشکلات باشد.

 

سعی می کنم انتخاب بهتری داشته باشم

 

صمد مرادی مهر گفت: نماینده اصلح از نظر بنده نماینده ای است که ویژگی های که مقام معظم رهبری بیان کردند را داشته باشد.

 

خانم محمدی هم که رأی اولی است، با ابراز خوشحالی از اینکه می تواند در یک روز سرنوشت ساز اثرگذار باشد، گفت: با افتخار شرکت می کنم و این انتخاب را برای خودم کار بزرگی در عرصه سیاسی می دانم.

 

یک بازاری هم با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی جامعه، بیان کرد: اگر چه خود و خانواده ام زیر فشار اقتصادی و مالی در تنگنا هستند اما این بار قطعا” سعی می کنم که انتخاب بهتری داشته باشم.

 

کاندیداها اگر مجلس رفتند وعده ها را فراموش نکنند

وی ملاک انتخابش را دلسوز بودن برای مردم دانست و تصریح کرد: همه کاندیداها وعده و وعید می دهند اما لطفا خواهشا” مجلس که رفتند این وعده را فراموش نکنند.

 

یکی دیگر از شهروندان، با پرداختن به شفافیت مالی، گفت: به کاندیدا و نامزدی رأی می‌دهم که اموال خود را شفاف بیان کرده باشد.

 

حجت مرادی بیان کرد: یک کاندیدای اصلح باید متخصص، متعهد و معتقد و با ایمان باشد.

 

شهروند دیگری با تأکید بر اینکه نماینده ای انتخاب کنیم که دروغ نگوید، گفت: یک نماینده باید خدمتگزار مردم باشد و خدمت به مردم را فراموش نکند.

 

وی گفت: نماینده خوب باید صدای مردم باشد و برای مردم کار کند، خودش را جدای از مردم نبیند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal