آخرین اخبار

27. تير 1399 - 15:28   |   کد مطلب: 36287
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بابیان اینکه نگاه و گوش مردم به دهان رهبری است که چه می فرمایند و مطیع آن هستند، گفت: مشکلات امروز مردم سرسام‌آور است و اینها تنها همه به تحریم بر نمی گردد، بلکه نامدیریتی و ناکارامدی ها و عدم نظارت بر امور نقش مهمی دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، برکات دعا و مناجات اشاره و اظهار کرد: روح بلند انسانی که با مناجات و دعا همراه است، نشانه دل پاکی، تهذیب نفس است و افرادی که دل به دعا ندارند، بی‌تفاوتی‌ها آنان نشانه سیاهی دل و خسران است‌.

 

وی با تسلیت شهادت حضرت امام جواد ع، به برکات زندگانی ایشان پرداخت.

 

 حسینی‌مجد بااشاره به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، تصریح کرد: خدمت به معلولین در این دوران گرانی و معیشت و کرونا افتخار است و می طلبد که مردم و خیرین در این زمینه مشارکت داشته باشند.

 

امام جمعه بااشاره به کلنگ زنی مرکز اورژانس اجتماعی، گفت: این پروژه برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جامعه آسیب پذیر است که برای ساخت و تکمیل آن نیاز به مشارکت و نوع دوستی مردم و خیرین است. 

 

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان در ۲۶ تیر ماه ۵۹، از رئیس هیأت نظارت استان و شهرستان تقدیر مرد و گفت: اسلامیت نظام و استحکام و قوام قانون اساسی جمهوري اسلامي از اهداف تأسیس این نهاد مقدس است، پشتبانی از این نهاد پشیتبانی از نظام است و باید از ان صیانت شود‌.

 

حسینی‌مجد به سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س، تصریح کرد: امروز تربیت، اخلاق در خانواده، دلبستگی زن و مرد مهم است و باید از زندگانی حضرت علی ع و حضرت فاطمه س الگوگیری شود.

 

وی بااشاره به فرمایشات رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس، گفت: ایشان مجلس یازدهم را مظهر امید خواندند، لذا مسئولیت رئیس مجلس و نمایندگان بسیار سنگین شد و باید مطالبات رهبری پیگیری و انجام شود.

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: با سخنرانی مقام معظم رهبری انتظارات از مجلس بالا رفت و باید مجلس اولویت بندی امور، تصمیمات خوبی را در حل مشکلات مردم بگیرند.

 

وی بابیان اینکه مشکلات امروز مردم سرسام‌آور است، گفت: همه این مشکلات به تحریم بر نمی گردد، بلکه نامدیریتی و ناکارامدی ها و عدم نظارت بر امور نقش مهمی دارد.

حسینی‌مجد با بیان اینکه اگر نباشد مدیریت جامعه اسلامی، اتحاد و وحدت و پیروی ملت و پشتیبانی رهبری از دولت و مجلس، امروز مردم صبرشان لبریز می‌شد، افزود: نگاه و گوش مردم به دهان رهبری است که چه می فرمایند و مطیع آن هستند، بنابراین مسئولان باید نسبت به معیشت و حل مشکلات مردم توجه و تلاش کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal