آخرین اخبار

31. مرداد 1399 - 18:06   |   کد مطلب: 36608
در خطبه نماز جمعه مطرح شد؛
محرم فرصتی برای انسان سازی
پس از اعلام ستاد مبارزه با کرونا نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته با حضور پرشور مردم، در میعادگاه نماز جمعه اقامه شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، و با اشاره به روایتی از ائمه اطهار ع اظهار کرد: بهترین شفاعت کننده قرآن است.

 

وی با تأکید بر قرائت زیارت عاشورا در ایام محرم و عدم بی توجهی به آن، گفت: قدر محرم و صفر را بدانید و در اقامه عزای حسین به پاخیزید.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر دوری از شهوتها، گفت: آنچه که ما را آبرو می دهد، دوری از شهوت‌هاست.

 

وی با بیان اینکه محرم و صفر فرصتی است که روحانیون می توانند با برگزاری کرسی و منبر در انسان سازی، جذب هیئتی‌ها و مسجدی‌ها نقش‌آفرین باشند، افزود: در این دهه باید باشکوه ترین مراسم عزای امام حسین ع توطط هیأت ها با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

 

حجت الاسلام حسینی‌مجد با بیان اینکه امروز با مدیریت بنده حقیر و اداره تبلیغات مساجد در اسدآباد رونق گرفته، افزود: باید همه مساجد به دور از اختلاف، سیاسی کاری، خودخواهی افراد هیأت امنا در رونق گرفتن مسجد کارهای بزرگ فرهنگی انجام دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه همه مردم نسبت به مسجدسازی، انجام برنامه فرهنگی در مسجد و رونق گرفتن آن وظیفه دارند، گفت: امروز ۱۶۰ خانه در اطراف مسجد جامع مدیون این مسجد هستند و باید این مسجد را کمک کنند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: حضرت سیدالشهدا، اولین شهید راه این فریضه الهی است که جان خود را فدای اسلام کرد و ما باید با الگوگیری از این حضرت ادامه دهنده راهشان باشیم.

 

وی با اشاره به سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، گفت: امروز پزشکانی در ایام کرونا لباس جهادگری پوشیده و شهید مدافع سلامت شدند، قدرشناس زحمات آنان هستیم.

 

حجت الاسلام حسینی‌مجد بااشاره به روز کارمند، از آنان خواست با تکریم ارباب رجوع مردم را در حل مشکلات اداری آنان راهنمایی و کمک کنند.

 

وی به شکست امریکا در توطئه سازمان ملل در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این شکست ها نشان دهنده تنها ماندن آمریکاست.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal