آخرین اخبار

1. اسفند 1399 - 18:47   |   کد مطلب: 38272
امام جمعه موقت شهر اسدآباد:
در انتخابات باید به سمت عملگرایی پیش برویم
حجت الاسلام روح الله رستمی گفت: ۴۲ سال عمر انقلاب کافی بوده که ما روش و شیوه انتخابات یاد گرفته باشیم و به شعارهای که تحقق پیدا می کند، ایمان آورده باشیم و به سمت عمل گرایی پیش برویم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، امام جمعه موقت شهر اسدآباد و رئیس اداره تبلیغات این شهرستان، در اولین جمعه ماه اسفند در خطبه های نماز جمعه اسدآباد بااشاره به فضیلت‌های ماه رجب و سالروز ولادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: توجه به معارف دین یکی از اموری است کهددر این ماه بسیاری افراد به انحراف رفتند چرا که برخی از نکات کلیدی شریعت دین را حق را به عمل آوردند.

 

وی یکی از فضیلت‌های ماه رجب را ولادت مبارک حضرت علی ع در کعبه دانست و گفت: از خصوصیات دیگر امیر المؤمنان(ع) همسر حضرت فاطمه س و داماد پیامبر اکرم(س) است‌.

 

امام جمعه موقت شهر اسدآباد با اشاره به شب لیله الرغائب به عنوان آخرین جمعه ماه رجب، گفت: این شب، شب فضیلت‌ها و خواسته‌های جامعه بشری است.

 

وی بااشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص برجام، تأکید کرد: اگر تاریخ انقلاب را دقت کنیم، هرجا رویه و شیوه ما برگرفته از دین و عمل ائمه اطهار(ع) بوده، موفق بوده ایم‌، بنابراین باید از این تاریخ درس و پند بگیریم.

 

رستمی بااشاره به احادیثی از حضرت علی ع، تأکید کرد: ۴۲ سال عمر انقلاب کافی بوده که ما روش و شیوه انتخابات یاد گرفته باشیم و به شعارهای که تحقق پیدا می کند، ایمان آورده باشیم و به سمت عمل گرایی پیش برویم.

 

وی بااشاره به ایام البیض و اعتکاف، گفت: برای برگزاری مراسمات منتظر دستور العمل‌های ستاد کرونا هستیم و در صورت موافقت با رعایت پروتکل بهداشتی این ایام برگزار می شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal