آخرین اخبار

25. تير 1400 - 17:33   |   کد مطلب: 39498
حجت الاسلام رستمی بااشاره به فرمایش رهبر انقلاب و امام راحل نسبت به شورای نگهبان، گفت: این شورا حافظ اسلامیت جمهوری اسلامی است و باید در حفظ آن تلاش شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح الله رستمی، امام جمعه موقت اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اشاره و اظهار کرد: در جامعه دینی باید با پشتیبانی از مجموعه فرهنگی و مذهبی در راستای حجاب موجب حفظ و بنیان خانواده و اساس دین خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های در زمینه ازدواج آسان و توجه به امر حجاب و عفاف، گفت: البته نمایشگاهی از حجاب و مراسم ازدواج ساده و آسان زوجی در زورخانه برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام رستمی بااشاره به روز تأمین اجتماعی و بهزیستی ، گفت: همانطور که از نام بهزیستی مشخص است، زیستن بهتر مد نظر است و ما مسلمین معتقدیم که بهترین روش و منش زندگی براساس آموزه های دینی و سبک اسلامی علوی و فاطمی است.

 

 

وی بااشاره به خدمات در بهزیستی و تأمین اجتماعی به جامعه هدف، گفت: امیدواریم این خدمات دهی روز افزون باشد چرا که انتظار از حکومت بیشتر این خدمات فعلی است.

 

 

امام جمعه موقت اسدآباد سالگرد شهادت زائران بیت الحرام بدست حکومت آل سعود را تسلیت گفت.

 

 

وی بااشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان در ۲۶ تیرماه، گفت: اگر جامعه ای برای رسیدن به تعالی و مقصد، سیاست‌های کلانی نداشته باشد، هر روز به یک شیوه عمل می کند، بنابراین وجود شورای نگهبان برای این سیاست‌ها ضروری است.

 

 

حجت الاسلام رستمی بااشاره به فرمایش رهبر انقلاب و امام راحل نسبت به شورای نگهبان، گفت: این شورا حافظ اسلامیت جمهوری اسلامی است و باید در حفظ آن تلاش شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal