آخرین اخبار

14. آذر 1401 - 12:59   |   کد مطلب: 43841
دکتر الهه عزتی با بیان اینکه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هیچ گونه نقشی در مباحث اغتشاشات نداشتند، گفت: بنا داریم کرسی آزاداندیشی را باید دانشجویان به صورت مجزا دانشجویان دختر و پسر برگزار کنیم که هنوز زمان برگزاری این کرسی مشخص نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه 16 آذر که مصادف با روز دانشجو است، یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب که سالهاست به آن توجهی نشده، برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاههاست.

 

و اما این روزها که در پس بی توجهی به مطالبه رهبری در برپایی کرسی های آزاداندیشی و شنیدن مطالبات دانشجویان، دشمن و معاندین از این اوضاع بهره برده و بسیاری از دانشجویان را به خیابان و اغتشاش کشاند، امام جمعه اسدآباد لزوم برپایی این کرسی‌ها در دانشگاه‌ها را از طریق تریبون‌های مختلف از جمله شورای فرهنگ عمومی و خطبه های نماز جمعه آن را مطالبه و با رؤسای دانشگاهها اتمام حجت کرد.

 

حال در شهر اسدآباد که دارای 4 دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، دانشگاه ملی سیدجمال الدین اسدآبادی و دانشکده علوم پزشکی است، و کمترین اغتشاش در آن رخ داد، موضوع کرسی آزاداندیشی می‌تواند کمکی برای شنیدن مطالبات و اعتراضات باشد تا شاهد اغتشاش نباشیم.

 

در این راستا با توجه به مطالبه گری امام جمعه در زمینه برپایی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه، خبرنگار ما هم به عنوان یک رسانه پیگیر نتیجه این مطالبه از رؤسای دانشگاههای این شهر شد تا در کنار اطلاع‌رسانی برنامه های روز دانشجو، از برپایی کرسی آزاداندیشی خبر بگیرد که به کجا رسید؟ که در این زمینه هنوز موفق به گفتگو با تعدادی از رؤسای دانشگاهها نشده است.

و اما دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد دانشجویان این دانشکده 263 نفر است که فضای بزرگی برای برگزاری مراسم جشن دورهمی دانشجویان نداریم که بگیریم اما تقدیر از دانشجویان برتر و اردوهای سیاحتی را در برنامه داریم.

 

وی با اشاره به قدرشناسی دانشجویان این دانشکده از وی گفت: دانشجویان این دانشکده هم از لحاظ آموزش و هم تحقیقات نخبه هستند و هیچ گونه نقشی در مباحث اغتشاشات نداشتند و از آنان راضی هستیم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه سه گروه فوریت پزشکی، پرستاری و بهداشت در بیمارستان و مراکز بهداشتی خدمت می‌کنند، افزود: دانشجویان در این دانشکده کارهای پژوهشی خوبی را ثبت کرده اند.

 

وی در خصوص روند ساخت ساختمان دانشکده پرستاری هم گفت:  این ساختمان بیش از 65 درصد کار به مرحله پیشرفت پیش رفه و به دلیل  تغییر پیمانکار این پروژه و عدم تخصیص اعتبار در اواسط کار موجب شد که کار چندان پیشرفتی نداشت باشد. البته جزء مصوبات سفر رئیس جمهور است و در صورت تخصیص اعتبارات تکمیل خواهد شد.

 

عزتی گفت: در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رشته فوریتهای پزشکی به صورت کاردانی دارد و در صورت آوردن امتیاز در اعتباربخشی دانشکده، کارشناسی این رشته هم به دانشکده اضافه خواهد شد.

 

وی از برگزاری کرسی آزاداندیشی خبر داد و گفت: بنا داریم کرسی آزاداندیشی را باید دانشجویان به صورت مجزا دانشجویان دختر و پسر برگزار کنیم که هنوز زمان برگزاری این کرسی مشخص نشده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal