آخرین اخبار

20. تير 1403 - 9:23   |   کد مطلب: 48092
نماینده مردم اسدآباد در مجلس عنوان کرد:
وزارت راه قاتل فوتی‌ها در تصادفات کنارگذر اسدآباد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهار سال پیش بارها تذکر دادم که اگر تا 50 سال آینده هم یک نفر در این مسیر جان باخت، وزارت راه قاتل محسوب می‌‌شود و باید پاسخگو باشد چرا که تا کامل نشدن کنارگذر نباید این مسیر افتتاح می‌شد.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از حضور معاون وزیر راه و معاون مدیرعامل راه‌های زیربنایی و حمل و نقل کشور به اسدآباد برای بررسی مشکلات کنارگذر و گردنه این شهرستان خبر داد و گفت: در پی نامه‌نگاری ما با وزیر راه در خصوص مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان، معاون وی امروز برای بازدید از پروژه‌ نیمه‌تمام کنارگذر به اسدآباد سفر کرده است.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی و عبور زائران از این مسیر، گفت: چهار سال پیش بنده تذکر دادم که تا کامل نشدن کنارگذر نباید این مسیر افتتاح شود چرا که بسیاری از ایمن‌سازی‌ها هم در آن انجام نشده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نامه اخیر هم به وزیر راه متذکر شدم که افتتاح این پروژه موجب خسارت جانی و مالی به مردم می‌شود کماکان اینکه حوادث زیادی هم رخ داده و در مباحث قضایی قابل پیگیرد است.

 

وی زمان افتتاح حتی یک لاین کنارگذر اسدآباد را به دلیل عدم تکمیل آن مناسب ندانست و گفت: زمانی آزادراه، بزرگراه و کنارگذرها باید افتتاح شود که کامل تحویل راهداری شده باشد که متأسفانه علی‌رغم تکمیل نشدن پروژه اسدآباد یک لاین آن راه‌اندازی شده است.

 

رنجبرزاده اذعان کرد: بارها این را متذکر شده‌ام که اگر تا 50 سال آینده هم یک نفر در این مسیر جان باخت، وزارت راه قاتل محسوب می‌‌شود و باید پاسخگو باشد چرا که یک پروژه را بدون تکمیل، ایمن‌سازی، عدم خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی که ضرورت دارد حتی اصلاح‌های جزیی هم صورت نگرفته و تا توانسته‌اند دست‌انداز و سرعتگیرهایی را در مسیر ایجاد کرده‌اند.

 

وی به فوت بیش از هشت نفر در طول چهارسال اخیر در کنارگذر اسدآباد براثر تصادفات اشاره کرد و یاداور شد: وزارت راه حتی فوت یک نفر در این مسیر مقصر است.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal