آخرین اخبار

9. اسفند 1402 - 20:32   |   کد مطلب: 47454
با تب انتخاباتی در اسدآباد سوز سرما از یاد رفت؛
ساز موسیقی کوک، کاروان تبلیغاتی پیاده‌ و خودرویی به راه
در آخرین روز از تبلیغات انتخاباتی اگرچه سوز سرما بود، اما تب تبلیغات نامزدها و طرفداران‌شان گرم و ساز موسیقی در همایش‌ها کوک و کاروان‌های پیاده و خودرویی برپا بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، نهم اسفندماه در آخرین روز از تبلیغات آزاد انتخاباتی، در شهرستان اسدآباد هم ستادهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعال بود.

اگرچه سوز سرما بود اما حضور مردم پرشور و گسترده بود، حتی برخی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی کاروان خودرویی برپا کرده بودند و برخی هم در مکان‌های چون مساجد، سالن ورزشی و سالن ارشاد همایش برگزار کرده و به کار تبلیغات انتخاباتی ‌پرداختند.

 

شور و شعف مردم شهرستان اسدآباد در مراسمات نامزدهای انتخاباتی نشان از برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در روز 11 اسفندماه می‌داد.

 

در بین نامزدهای انتخاباتی در شهرستان اسدآباد دو همایش با جمعیت عجیب و کم‌نظیر برگزار شده بود که در یکی از همایش‌ها بعداز اتمام مراسم طرفداران نامزد او را به صورت کاروان پیاده تا ستادش همراهی کردند.

 

در این میان ساز موسیقی شاد هم در همایشات کوک بود و حتی برخی با صدای آن به حرکات موزون و رقص می‌پرداختند.

 

در همایش‌ها سخنرانی طرفداران گاهاً برای مردم و بعضاً به تخریب یکدیگر هم می‌پرداختند.

 

اما یکی از ستادهای نامزدهای انتخاباتی این دوره که با وورد یک جوان اهل روستایی پرجمعیت همراه است، در اقدامی جالب به رسم اتحاد اقوام طرفداران او به صورت یک‌صدا با گویش محلی کرد و لر و ترک به تبلیغات پرداختند.

 

برخی از نامزدها هم در سطح مساجد و روستاها به تبلیغات می‌پرداختند و خبر چندانی از آنان به خبرنگار ما نرسید.
انتهای خبر/ن
 

تصاویر تکمیلی: 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal