آخرین اخبار

30. بهمن 1398 - 11:30   |   کد مطلب: 34933
علیرضا سلطانی‌متهور با بیان اینکه تبلیغات نامزدها بعداز پایان زمان آن، چه در فضای حقیقی و چه مجازی، تخلف است، گفت: درصورت مشاهده تبلیغات، کانال ها و گروه ها تلگرامی مسدود می شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه روز پنج شنبه ساعت ۸ صبح تبلیغات رسمی و قانونی کاندیداهای مجلس به پایان می رسد، اظهار کرد: اگر چه برخی کاندیداها در زمان غیر قانونی هم تبلیغات کردند، اما انتظار می رود دیگر بعداز ممنوعیت آن، دست از تبلیغات بکشند و در واقع تخلف نکرده و دارای پرونده قضایی نشوند.

 

وی با بیان اینکه برخی از کاندیداها در ایام تبلیغات رسمی تخلفاتی داشته و مقررات را رعایت نکردند، افزود: البته تعدادی کاندیدا هم قانونمدار بوده و آن را زیر پا نگذاشته و موجب آزار و اذیت مردم نشدند که از آنان قدردانی می‌کنیم‌.

 

سلطانی‌متهور با بیان اینکه برای کاندیداهایی که تبلیغات قانون را رعایت نکردند، پرونده تشکیل داده و در حال رسیدگی هستیم، افزود: بالغ بر ۶۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی کاندیداها به ثبت رسیده است‌.

 

وی افزود: برخی از هواداران کاندیداها هم تخلف انتخاباتی داشتند که پرونده آنان هم در حال رسیدگی است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد بار دیگر به پایان روز تبلیغات کاندیداها در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از کاندیداها نباید تبلیغات را چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی انجام دهند و درصورت انجام کار غیرقانونی با آنان برخورد خواهد شد و کانال و گروه تلگرامی مسدود می شود.

 

وی تأکید کرد: کاندیداها و هواردارانشان مراقب باشند بعداز اتمام روز تبلیغات، تخلف نکنند که مجازات سختی به همراه خواهد داشت.

 

سلطانی‌متهور با بیان اینکه بارها گوشزد کردیم که توهین و تخریب در فضای مجازی از سوی کاندیداها و هواداران‌شان رخ ندهد که برخی گوش‌شان بدهکار نبود، افزود: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع بود که در این زمینه نیز چندین خودرو توقیف شده است.

 

وی با تأکید بر خاموشی کانال ها و گروه های تبلیغاتی در فضای مجازی بعداز ساعت ممنوعیت تبلیغات نامزدها، گفت: مدیران این کانال‌ها و گروه‌ها باید روز پنجشنبه ساعت ۸ صبح به تبلیغات خود پایان دهند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تمام مطالب و محتوای کانال ها و گروه ها رصد می شوند و تخلف از دید دستگاه قضا دور نخواهد ماند، یادآور شد: در صورت مشاهده تبلیغات بعد از ممنوعیت  تبلیغات چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی پرونده برای متخلفین پرونده تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal