آخرین اخبار

1. تير 1402 - 14:02   |   کد مطلب: 45342
استاندار همدان گفت: با نمایندگان تعامل داریم اما هرجا احساس شائبه تبلیغاتی وجود داشته باشد، ورود نمی‌کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه یکم تیرماه در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در انتهای سال داریم که به جهت حساسیت انتخابات، تاکید رهبر انقلاب بر سلامت، مشارکت مردم، رقابت و امنیت است. تاکید ما بر مشارکت است چون می‌تواند تضمین کننده رقابت و سلامت باشد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها آمادگی خود را اعلام‌ کردند و جلسات شروع شده تا بتوانیم با تلاش همه‌جانبه یک انتخابات پرشور را رقم بزنیم. در فضای عمومی همه باید امیدآفرینی کنیم و در فضای خصوصی باید نقدها را برای رفع اشکالات بیان کنیم.

وی در رابطه با بحران آب در همدان، تصریح کرد: سال گذشته بحران آب به سرانجام رسید و به آب پایدار و سالم دست پیدا کردیم. در حال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم اما برای استمرار پایداری از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

استاندار همدان ادامه داد: یک سال و نیم پر فشار در حوزه آب داشتیم. ساخت تصفیه خانه به سرانجام رسید و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. آبرسانی از سد تالوار به روستاهای کبودراهنگ را پیگیری کردیم و مطالعات آن انجام شده است.

قاسمی‌فرزاد د ررابطه با پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان، توضیح داد: مشکلات نهضت ملی در ۱۶ شهر به شکل قطعی حل شده و مرتب جلسات نهضت ملی با حضور فرمانداران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات سفر با جدیت دنبال می‌شود و ان‌شاءالله بتوانیم با عمده اعتبارات که امسال گرفته می‌شود، جهشی در استان داشته باشیم.

استاندار همدان ادامه داد: تاکید بر این است از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنیم و هرکس به این موضوع دامن بزند در زمین دشمن بازی کرده است و مخرج مشترک آن با دشمن یکی است.

قاسمی‌فرزاد دررابطه با پیاده‌روی اربعین، مطرح کرد: آمادگی برای اجرای برنامه اربعین سال گذشته پیاده سازی شد و الان هم به خوبی جلساتی در معاونت سیاسی پیگیری می‌شود./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal