آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 0:43   |   کد مطلب: 28426
شهردار اسدآباد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد، گفت: این یادمان تا دو ماه آینده به بهره‌برد اری می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: سه مزار شهید گمنام در پارک شهید مدنی(جنگلی) در سال 91 به خاک سپرده شد که ساخت یک یادمان برای این شهدا در دستور شهرداری بوده است.
وی با بیان اینکه توجه به شهدا و آرمان‌های آنان و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان یک ضرورت در جامعه است، گفت: ساخت یک یادمان برای زنده نگه داشتن یاد این شهدا درواقع در یک کار فرهنگی است که شهرداری دنبال کرده است.
شهردار اسدآباد از آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام اسدآباد خبر داد و گفت: این یادمان در رتفاع 3.5 متر از سطح زمین در قالب یک سازه بتون و با بهره‌گیری از طرح‌های اسلیمی ساخته خواهد شد.
وی از پیش‌بینی بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام اسدآباد تا ماه آینده، گفت: احداث آن در دو فاز ساخت یادمان و محوطه پیرامونی در دست اجراست.
عبدکوند با اشاره به اینکه این یادمان در پارک ورودی شهر احداث می‌شود و قطعا" اقشار مختلفی از آن بازدید خواهد کرد، گفت: البته در مناسبت‌های مختلف افراد مختلفی در این مکان با قرائت دعا و قرآن یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal