آخرین اخبار

13. شهريور 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 28617
رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اسدآباد
اسدآباد پر مصرف ترین مردم در مصرف آب
رئیس مدیر آب و فاضلاب شهر اسدآباد با بیان اینکه مردم شهر اسدآباد یک و نیم میلیارد تومان به شرکت اب و فاضلاب بدهکاری دارند، گفت: اسدآباد یکی از پر مصرف‌ترین مردم استان در مصرف اب هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود مرسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه مردم اسدآباد 1.5 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب بدهکار هستند، اظهار داشت: در صورت پرداخت این میزان بدهی شرکت آب و فاضلاب میتواند خدمات را بهتر به مردم ارائه دهد.
وی یادآور شد: شرکت اب و فاضلاب یک شرکت غیردولتی است و با درآمدهایی که از قبوض و فروش انشعابات دارد می‌تواند در راستای تأمین آب شرب و خدمات رسانی به مردم گام بردارد.
رئیس مدیر آب و فاضلاب شهر اسدآباد با اشاره به اینکه اسدآباد یکی از پرمصرف‌ترین شهرستان‌های استان در بحث مصرف آب است، گفت: در این شهر از شستشوهای غیرضروری مانند شستشوی ماشین، کوچه ها، فرش منازل استفاده میشود که برخی ازمواقع شاهد شستن درختان نیز وی بوده ام.
وی ادامه داد: مردم باید طرز افکار خود را برای استفاده صحیح از آب تغییر دهند و قدر وجود آب را بدانند تا در زمانی دچار قطعی آب نشوند.
مرسلی با بیان اینکه این شهر دارای 7 حلقه چاه برای تأمین اب بوده که سال گذشته 4 حلقه از ان خشک و رانش کرده است، افزود: متأسفانه تخریب لایه های زیرزمینی موجب خشک شدن اب چاه شده و ما مجبور به حفر چاه های دیگری شدیم که ان هم نیازمند اعتبارات بود.
وی ادامه داد: ما برای تأمین اب شرب در شهر مجبور شدیم که از چاه های   کشاورزی استفاده کنیم که ان هم با مشکل اعتبارات مواجه است.
رئیس مدیر آب و فاضلاب شهر اسدآباد افزود: برای حفاری این چاه‌ها و خریداری تجهیزات تأمین آب شرب بیش از دو ملیارد تومان به صورت منفی کار شده است.
وی با اشاره به مشکل اب در شهرک سیداحمد گفت: برای ابرسانی به  این شهرک  شش فقره فشار شکن برای کنترل آب پائین شهر خریداری کردیم تا بتوان به این شهرک اب برسانی چرا که واحد مکسونی در شهرک سید احمد در ارتفاعات ساخته شده و با مشکل اب مواجه بودند.
مرسلی گفت: سال گذشته با احداث خط انتقال جدید آب به طول 700 متر در شهرک سیداحمد موفق شدیم تا حدودی رضایت مردم این شهرک را جلب کنیم.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal