آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 19:05   |   کد مطلب: 28733
رییس راه و شهرسازی اسدآباد گفت:با اتمام طرح کنارگذر حجم ترافیک موجود و تصادفات و سوانح مرگباری که در طول سال شاهد آن هستیم کاهش خواهد یافت.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، ساسان رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: عملیات ساخت کنارگذر اسدآباد در سال 89 آغاز شد و تاکنون 200 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.
وی تصریح کرد: این طرح به طول ده کیلومتر از طرحهای ملی شهرستان اسدآباد است که در دو فاز طراحی شده و فاز نخست آن هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رستمی با بیان اینکه این طرح طبق قرارداد باید سی ماه بهره برداری می رسید خاطرنشان کرد: متاسفانه بعلت وجود چندین معارض و کمبود اعتبار، ساخت این طرح بسیار طولانی شده است.
رییس راه و شهرسازی اسدآباد اظهار کرد: تزریق اعتبارات به صورت قطره چکانی این طرح را با رکود مواجه کرده بود که خوشبختانه در سفر رییس جمهوری مورد توجه ویژه مسئولان استان قرار گرفت و تامین اعتبار شد و امیدواریم با تخصیص 100 درصدی اعتبار فوق شاهد شتاب گرفتن ساخت کنارگذر باشیم.
رستمی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بیست هزار خودرو سنگین و نیمه سنگین از داخل شهر اسدآباد تردد می کنند گفت: با اتمام طرح کنارگذر حجم ترافیک موجود و تصادفات و سوانح مرگباری که در طول سال شاهد آن هستیم کاهش خواهد یافت.
شهرستان اسدآباد با 107 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است .

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal