آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 15:33   |   کد مطلب: 28794
معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان تشریح کرد:
آخرین وضعیت توزیع کتب درسی در استان همدان
معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آخرین وضعیت توزیع کتب درسی دوره های مختلف تحصیلی در استان برای سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از زنگ اول، محمد بداغی در گفتگئ با خبرنگار ما در خصوص دوره ابتدایی بابیان این که کتب ابتدایی هرسال براساس آمار سناد بین مناطق 19گانه آموزش و پرورش استان توزیع می گردد، افزود: امسال نیز به استناد آمار سناد، بیش از یک میلیون جلد کتاب درسی این دوره، بین مناطق 19گانه استان توزیع گردیده است.
 بداغی از ارسال کتب ابتدایی به استان خبرداد و خاطرنشان کرد: از مجموع 41 عنوان کتب درسی ابتدایی ، کتاب علوم تجربی پایه ی چهارم به تعداد 24،563جلد به استان ارسال ش ده و کتاب هدیه های آسمانی پایه ی پنجم که تعداد 8،159جلد کسری داشت کامل گردید.
 وی با بیان این که کتب درسی دوره ها ی اول و دوم متوسطه طبق سنوات گذشته توسط کتاب فروشان در سطح استان توزیع می گردد، افزود: کتب درسی پیش دانشگاهی درسال تحصیلی 95-94 برای اولین بار درسراسر کشور به صورت اینترنتی به فروش  می رسد که در این راستا از مجموع 10495دانش آموز پیش دانشگاهی، تعداد 5355 دانش آموز برای تهیه ی کتب پیش دانشگاهی اقدام نموده اند.
 معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان  خاطرنشان کرد: دانش آموزان قبولی خرداد بایستی طی زمان مشخص شده به مدارس پیش دانشگاهی مراجعه و پس از ثبت نام در رشته مورد نظر، از طریق سامانه ی فروش مواد آموزشی به نشانیwww.irtextbook.co  نسبت به خرید کتب درخواستی  اقدام کنند.
 بداغی همچنین در خصوص دوره های فنی و حرفه ای وکاردانش گفت: از مجموع 221،762 جلد کتاب درسی رشته های تحصیلی شاخه ی فنی و حرفه ای و کاردانش بر اساس آمار درخواستی هنرستان های مناطق 19گانه  214،648جلد به استان ارسال شده که بین مناطق توزیع گردیده است.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal