آخرین اخبار

14. مهر 1394 - 17:58   |   کد مطلب: 28900
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی یک کار گروهی و جهادگونه است، گفت: کاهش آمار سرقت در شهرستان اسدآباد نشان می‌دهد که نیروهای ما فعالیت گسترده و عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش آوای سیدجمال،

، داوود علی‌بخشی در دیدار نیروهای انتظامی شهرستان اسدآباد با فرماندار مأموران نیروهای انتظامی را سپر بلای جامعه خواند و اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی با یک روحیه بسیجی و کار جهادی را انجام می‌دهند.

 

وی گفت: مردم زمانی به نیروی انتظامی مراجعه میکنند که دچار استرس و نگرانی شده و با سختی و گرفتاری مواجه شدند و هیچ کسی در ایام خوشی خود به این سازمان مراجعه نمیکند.

 

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد خاطرنشان کرد: قشر نیروی انتظامی آسیب‌پذیرترین قشر در جامعه هستند که در عملیات‌های مختلف با افراد متخلفی سروکار دارند و در معرض تهدید هستند.

 

وی کار نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی را یک افتخار خواند و گفت:  فعالیت این سازمان در راستای کار جهادی و  گروهی انجام می‌شود.

 

علیبخشی به خدمات و فعالیت‌های انجام شده در طول شش ماهه سال‌جاری نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ما در طول این مدت در زمینه‌های مختلف سرقت کاهش داشتیم و این مهم را مرهون تلاش‌های مأموران انتظامی هستیم.

 

وی با تأکید بر همکاری ادارات و نهادها با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: باید ادارت مختلف در راستای توجیه و قانونمند کردن جامعه به ما کمک و فرهنگسازی لازم را انجام دهند تا جامعه شهرستان کمتر دچار آسیب‌های مختلف اجتماعی شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در  پایان سخنان خود به ایجاد کلانتری جدیدی در اسداباد شاره کر  د و گفتک این شهرستان با جمعیت 107 هزار نفر خود پاسخگوی یک مشکلات و معضلات مختلف نبود و با پیگیری های مختلف یک کلانتری جدید به این سازمان در شهرستان اضافه کردیم.

 

وی افزود: قطعا" با ایجاد این کلانتری کمبود نیروی انسانی و امکانات این سازمان در اسدآباد حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal