آخرین اخبار

14. مهر 1394 - 19:09   |   کد مطلب: 28903
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: اسیدپاش شرور و مجرم نهاوندی که تحت تعقیب پلیس نهاوند بود درحالی‌که اقدام به خودسوزی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: حدود دو هفته گذشته براثر اسیدپاشی یک مجرم معتاد به روی پدر خود و مأموران نیروی انتظامی سه نفر از کارکنان نیروی انتظامی و پدر فرد مجرم دچار جراحت شدند.

وی در تشریح علت اسیدپاشی اظهار کرد: ماجرا ازاین‌قرار است که پدر این فرد معتاد به دلیل آزار و اذیت فرزند معتاد خود به مراجع قضایی شکایت می‌کند و حکم جلب فرزند خود را دریافت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پس‌ازاینکه پدر فرد معتاد از حضور سه مأمور و پدر خود در پشت درب منزلش مطلع می‌شود به پشت‌بام فرار کرده و ازآنجا نسبت به اسیدپاشی پدرش و سه مأمور نیروی انتظامی اقدام می‌کند.

وی گفت: این فرد معتاد پس از اسیدپاشی از محل جرم متواری می‌شود و تلاش پلیس برای دستگیری وی شروع می‌شود.

اقبالیان عنوان کرد: اقدامات گسترده پلیس در چندین روز گذشته با انجام بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه وی و رصد اطلاعاتی سبب شد تا در نیمه‌های شب گذشته این مجرم 32 ساله در مخفیگاهش دستگیر شود.

وی اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی آخرین محل مخفیگاه وی شناسایی و به‌صورت ضربتی به محاصره پلیس درآمد و با رعایت همه جوانب امنیتی در یک اقدام هماهنگ مأموران وارد مخفیگاه متهم شدند و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: ولی این پایان ماجرا نبود و فرد مجرم با دیدن مأموران نیروی انتظامی اقدام به خودسوزی و آتش زدن منزل می‌کند که سریعاً توسط مأموران نیروی انتظامی نسبت به خاموش کردن آتش اقدام می‌شود.

وی بیان داشت: مجرم با این آتش‌سوزی که به‌وسیله بنزین انجام‌شده بود، سعی در فرار از دست مأموران را داشت ولی با تلاش مأموران نیروی انتظامی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت و نجات یافت.

اقبالیان افزود: در حادثه اسیدپاشی اتفاق افتاده خوشبختانه سه نفراز مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد که حال عمومی وی رو به بهبودی است.

وی در پایان عنوان کرد: پلیس به‌شدت با اراذل‌واوباش و بر هم زندگان نظم و امنیت اجتماعی به‌شدت برخورد خواهد کرد و در راستای ایجاد جامعه‌ای امن و با آرامش تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal