آخرین اخبار

21. مهر 1394 - 15:06   |   کد مطلب: 28964
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان خبر داد:
کسب رتبه اول دانشگاه پپام نور در کیفیت آموزشی
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: بر اساس ارزیابی وزارت علوم دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول کشوری را دارا است و یکیاز افتخارات این دانشگاه در استان ایجاد امکانات آزمایشگاه برای دانشگاه بوعلی است.

صفی اله صفائی در مراسم جشن دانش آموختگان و جدیدالورودی‌های دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد یکی از افتخارات خود را خدمت در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد خواند و گفت: این مرکز دانشگاهی متعلق  به آموزش  و پرورش بود که با رایزنی های مختلف توانستیم این دانشگاه را سرپا نگه داریم و امروز شاهد رشد این مرکز باشیم.

 

وی به نقش مهم و اثر گذار دانشجویان در دوران های مختلف از جمله جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز دانشجویان در تحولات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی حرف اول را می‌زنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در ادامه به وضعیت مطلوب دانشگاه پیام نور در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی وزارت علوم دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول کشوری محسوب میشویم.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه هدف نیست و بلکه یک پلی برای پرش به مرحله ای دیگر از زندگی است، گفت: دانشجویان باید با توجه به شرایطی که دانشگاه از لحاظ علمی ایجاد کرده استفاده کرد و با مهارت آموزی شغلی را برای خود داشته باشند.

 

صفائی با اشاره به اینکه دولت دیگر امکان جذب نیروی جدید را ندارد، گفت: د.لت به سمت کوچک سازی است و با توجه به اینکه 75 در صد از درآمد کاهش یافته و باید به دنبال ایجاد اشتغال از طریق مهارت آموزی باشند.

 

 وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای یک اداره کارآفرینی است، گفت: از همین امروز دانشجویان باید برای اشتغال خود برنامه ریزی کنند و امکاناتی که دانشگاه از لحاظ آموزشی در اختیار آنان قرار داده استفاده کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان مجهزترین آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های سطح کشور را دارا است، افزود: ما امروز این افتخار را داریم که به دانشگاه بوعلی سینا که یک دانشگاه ملی است، امکانات آزمایشگاهی ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal