آخرین اخبار

21. مهر 1394 - 20:46   |   کد مطلب: 28967
معاون عمرانی استانداری همدان گفت: اخذ وجه برای قبور والدین شهدا و جانبازان در قطعه شهدا مناسب نیست و استان همدان نیز مانند دیگر استان‎ها نباید وجهی دریافت کند

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا عراقی ظهر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا در استان همدان با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرلشگر همدانی اظهار کرد: سردار همدانی پیشکسوت سال‎های حماسه و ایثار همه عمر خود را راه دفاع از کشور و اسلام صرف کرد.

 

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این سردار رشید اسلام بیان کرد: مردم استان به خوبی نشان دادند قدردان خدمات و زحمات این مرد بزرگ هستند.

 

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: اقشار مختلف مردم در این مراسم با عشق و از ته دل آمده بودند و این امر نشانگر این است که افراد مخلص و خادم در دل مردم جا دارند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه همدان شایستگی این را دارد که یکی از شهرهای مهم کشور ایران اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: وجود شخصیت‎های بزرگی همچون سرلشگر همدانی موجب افتخار استان است.

 

عراقی با بیان اینکه با وجود برخی ناهماهنگی‎ها استان همدان در بحث ساماندهی گلزار شهدا جایگاه خوبی در کشور دارد، گفت: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مختلف اما اعتبار ساماندهی گلزار شهدا تامین شده و کارها شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه با تامین بودجه و آماده شدن شرایط اعتباری، کار ساماندهی گلزارهای شهدا با یک یا علی(ع) و یا حسین(ع) تمام می‎شود، افزود: فرمانداران در شهرستان‏‎ها در خصوص ساماندهی گلزار شهدا و مزار شهدای گمنام جلساتی را برگزار و نتیجه جلسه را به کارگروه ارسال کنند.

 

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اختیارات مناسبی به استان‎ها داده شده است، گفت: برخی از اختیارات نیز باید به فرمانداران داده شود و امور شهرستان با اختیارات فرمانداران انجام شود.

 

این مسئول با بیان اینکه پیگیری بسیاری برای واگذاری باغ بهشت همدان به شهرداری انجام شد، گفت: اوقاف در این‌باره مقاومت کرد و به دلیل بحث وقفی بودن باغ بهشت این امکان فراهم نشد.

 

عراقی اخذ وجه برای قبور والدین شهدا و جانبازان در قطعه شهدا را قابل قبول ندانست و بیان کرد: استان همدان نیز مانند دیگر استان‎ها نباید در این خصوص وجهی دریافت کند.

 

وی خواستار ایجاد راهکاری برای پرداخت دیون دهیاری‎ها در بحث ساماندهی گلزار شهدا در روستاها شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal