آخرین اخبار

14. آبان 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 29259
در راستای آبرسانی به موقع به چند روستای بخش پیرسلمان که دچار بی آبی هستند، راننده تانکر آبرسانی و رئیس اداره آبفار مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش آوای سیدجمال، بخشدار پسرسلمان به همراه جمعی از شوراهای اسلامی روستاها در اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد حضور یافتند و از تلاش‌ها  زحمات مدیر اداره آبفار و راننده تانکر آبرسانی این شهرستان تقدیر کردند.

یزدان آذرمی با بیان اینکه آقای حبیبی راننده تانکر آبرسانی دارای مدرک دانشگاهی است، گفت: در سطح شهرستان اسدآباد تنها یک تانکر آبرسانی به چند روستا کار آبرسانی را انجام میدهد که کار راننده این تانکر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در سه روستای بخش پیرسلمان با تانکر آبرسانی میشد، افزود: آبرسانی به موقع به روستاهای دچار مکشل آب شرب از طوی اداهر آب  و فاضلاب قابل تقدیر است و حلقه اصلی این آبرسانی همین راننده با اخلاق است که به خوبی به کار وارد بود و توانست به موقع آب را در اختیار مردم روستاها برساند.

رئیس اداره آبفار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه از 98 روستای اسدآباد 73 روستا تحت پوشش آبرسانی هستند، اظهار کرد:  این میزان روستا شامل جمعیت 98 درصدی است که البته 90 منبع تأمین آب از طریق چاه و 62 مورد از آنها چشمه هسنتند.

احد احدی با اشاره به خشکسالی سال گذشته گفت: در طی سه سال گذشته 15 حلقه چاه در سطح روستاها رانش کرده بودند و با خشک شدن 90 درصد چاه‌ها کاهش آب دهی مواجه شدیم.

 وی به مصرف دو برابر آب از سوی مردم اشاره کرد و خواستار صرفه جویی در روستاها شد.

رئیس اداره آبفار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 14 میلیارد تومان اعتبار در سال 93 پیشنهاد شد، افزود: ما از این میزان اعتبار پیشنهاد تنها دو میلیارد تومان دریافت کردیم که کفاف حل مشکلاتمان را نمی‌داد و با همه این مشکلات توانستیم با مشکل کم آبی مبارزه کنیم.

وی با قدردانی از مشارکت مردمی خواستار صرفه جویی در مصرف اب از سوی مردم شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal