آخرین اخبار

9. اسفند 1397 - 12:00   |   کد مطلب: 32141
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اسدآباد خبر داد
آبرسانی 10 روستا در اسدآباد
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از آبرسانی 10 روستا از مجتمع آبرسانی النجه گنجه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، احد احدی ایمان در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده به منظور تکمیل مجتمع النجه گنجه اظهار کرد: در راستای تکمیل این مجتمع، ساخت مخزن 500 متر مکعبی روستای چنارسفلی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر روستای چنارسفلی دارای مخازن یک هزار متر مکعبی است که در مجموع یک‌هزار و 200 خانوار را زیر پوشش قرار می‌دهند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد بیان کرد: این مخزن وابسته به مجتمع النجه گنجه است و مجموع اعتبارات هزینه شده از محل اعتبارات مجتمع است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت مخزن 500 متر مکعبی روستای چنارسفلی 480 میلیون متر مکعب هزینه شده است گفت: مجتمع النجه گنجه که مخزن چنارسفلی نیز وابسته به آن است، دارای 45 کیلومتر خط انتقال شبکه است که تاکنون 41کیلومتر از این شبکه به اتمام رسیده و مابقی در حال انجام است.

احدی با بیان اینکه این مجمتع دارای 2 هزار و 850 متر مکعب مخزن خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون ساخت 2 هزار و 300 متر مکعب از این مخازن عملیاتی شده و حدود 550 متر مکعب از آن باقی مانده است.

وی با اشاره به ساخت دو ایستگاه پمپاژ در سال جاری، عنوان کرد: یک حلقه چاه نیز برای این مجتمع حفر شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در سال جاری 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای مجتمع النجه گنجه هزینه شده است، گفت: مجتمع النجه گنجه 10 روستا و جمعیتی حدود 9 هزار و 140 نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal