آخرین اخبار

18. آبان 1394 - 18:11   |   کد مطلب: 29298
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: با اتمام تحصیل معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان آنها جایگزین معلمان فعلی مدارس ابتدایی خواهند شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس ،حسین بهرامی‌نوید امروز  در خصوص گلایه‌مند بودن برخی از معلمان مقاطع ارشد که در مدارس ابتدایی تدریس می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به سیستم 3ـ3ـ6، اضافه شدن یک پایه تحصیلی به دوره ابتدایی و عدم تأمین نیروی مورد نیاز از قبل، منجر به به‌کارگیری این معلمان در دوره ابتدایی شد که گلایه‌هایی را نیز در بر داشت.

 

وی تصریح کرد: با عدم تأمین زیرساخت‌های لازم در اجرای طرح 3ـ3ـ6، هرچه پیش می‌رویم، با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه می‌شویم که امیدواریم در ادامه راه این مشکل برطرف شود.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دوره ابتدایی در انتظار فارغ‌التحصیلان از دانشگاه فرهنگیان است، افزود: با اتمام تحصیل معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان آنها جایگزین معلمان فعلی مدارس ابتدایی خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: با وجود کمبود معلم، سعی شد از معلمانی که آمادگی تدریس در مقاطع ابتدایی را دارند، استفاده شود تا علاوه بر معلمان، دانش‌آموزان نیز با مشکل مواجه نشوند.

 

بهرامی‌نوید با بیان اینکه با اضافه شدن یک پایه تحصیلی به دوره ابتدایی، آموزش و پرورش با کمبود 60 تا 70 هزار معلم مواجه شد، بیان کرد: اگر تغییرات از کلاس اول انجام می‌شد، پنج ماه فرصت نیاز بود تا نیرو و زیرساخت‌های طرح جدید آموزش و پرورش تأمین شود.

 

وی با بیان اینکه اکنون تیپ مدارس نیز پنج کلاسه است، افزود: این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده و مجبور شدیم برای اضافه شدن یک پایه تحصیلی فضای دیگری که شرایط مطلوبی ندارد، در نظر بگیریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal