آخرین اخبار

22. آبان 1394 - 14:16   |   کد مطلب: 29333
پیشنهاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به رئیس جمهور:
دولت پیش از اجرای برجام از طرف آمریکایی تعهد صریح و مکتوب بگیرد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌توان برجام را به صورت یک طرفه آغاز کردو باید مراقب بدعهدی طرف مقابل بود، گفت: دولت پیش از اجرای برجام از طرف آمریکایی تعهد صریح ومکتوب بگیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصر الله پژمانفر در گفتگو با آل نور ،با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور در خصوص برجام ،گفت: مقام معظم رهبری برجام را به صورت مشروط پذیرفتند و از این طریق روزنه‌های نفوذ دشمن را بستند.

 

وی افزود: برجام برای ما برگ برنده نیست، اما تعهد مشروطی است که این تعهد در صورت وفای به عهد طرف مقابل ،از طرف مسئولین ما قابل اجرا است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراقب بدعهدی طرف مقابل بود، اذعان داشت:آمریکایی‌ها در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب ، همواره با ملت ایران دشمنی کرده‌اند و در موارد مکرر عدم صداقت خود را در تصمیمات و بیاناتشان نشان داده اند.

 

حجت الاسلام پژمانفربا اشاره به اینکه دولت باید مراقب شیطنت ها ی آمریکا و هم دستانش در برجام باشد ، یادآورشد: دولت پیش از اجرای برجام از طرف آمریکایی تعهد صریح ومکتوب بگیرد وبه قول های شفاهی اطمینان نکند.

 

وی ادامه داد:تا امروز ما هیچ صداقتی از طرف آمریکایی ندیدیم وهمان طور که رهبرمعظم انقلاب نیز فرمودند آمریکا اهل خدعه و خنجر از پشت زدن است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌توان برجام را به صورت یک طرفه آغاز کرد، گفت: دولت باید هوشیارباشد ومنتظر بمانند تا طرف مقابل حسن نیت خود را نشان دهد.

 

حجت الاسلام پژمانفربا اشاره به اینکه اجرای برجام بدن توجه به شروط رهبر معظم انقلاب معنا ندارد، بیان داشت: مسئولین ما مراقب باشند تا فریب آمریکا را نخورند ،چرا که این کشور قابل اعتماد نیست و بارها این موضوع را در ارتباط با جمهوری اسلامی ثابت کرده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برنامه‌ریزی شده دشمن برای نفوذ فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی به کشور، گفت: آن چیزی که ماباید به آن توجه کنیم این است که امروز آمریکا به دنبال جبران گذشته خیانت کارانه خود نیست، بلکه به دنبال تحمیل منافع خود می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزدشمن می داند مقابله نظامی با ایران منجر به شکست قطعی آنها خواهد شد ، از این رو به دنبال این است تا از طریق نفوذ فرهنگی به کشور آسیب بزند.

 

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal