آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 16:09   |   کد مطلب: 29390
در نمایشگاه محصولات خانگی بانوان اسدآباد مطرح شد:
استفاده از آموزش و مهارت‌آموزی فنی و حرفه ای اسدآباد یک ظرفیت برای بانوان
مسئول مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان اسدآباد از بازدید مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و فرماندار اسداباد از غرفه صنایع دستی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، طاهره نظری  در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی مردم و مسئولان از غرفه ها انجام شد، گفت:  در بازدید که مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و فرماندار اسداباد از غرفه صنایع دستی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران داشتند، آموزش و مهارت آموزی را یک فرصت برای بانوان خواندند .

 

وی همچنین افزود: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در بازدیدی که از غرفه های نمایشگاه محصولات خانگی بانوان شهرستان اسدآباد داشتند، ظرفیت های آموزشی  شهرستان را در سطح قابل قبولی دانست و مشکلات بیشتر در حوزه  عرضه و فروش محصولات است ابراز امیدواری کرد  و گفت: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاههای این دسته از مشکلات نیز حل شود.

 

مسئول مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان اسدآباد اظهار داشت: این نمایشگاه با همت کمیسیون امور بانوان فرمانداری و کمیته اشتغال با دبیری مرکز آموزش فنی و حرفه ای با دو هدف بهره گیری از ظرفیت های اشتغال مبتنی بر تولید و ایجاد بستر مناسب جهت عرضه صنایع دستی و محصولات خانگی بانوان شهرستان برگزار شد.

 

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با حضور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای کارآموزان با بیش از 30 حرفه آموزشی، ظرفیت های بالای مرکز در امر آموزش صنایع دستی را به اطلاع بازدید کنندگان برساند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal