آخرین اخبار

3. مهر 1399 - 14:55   |   کد مطلب: 36929
سیدعلی موسوی رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد:
زیارت عاشورا هر شب در محل نمایشگاه روایت فتح قرائت می شود
سیدعلی موسوی با بیان اینکه نمایشگاه روایت فتح با ایجاد 12 غرفه از عکس، دست نوشته، وصیتنامه، وسایل شخصی شهدا برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه قرار است در طول یک هفته هر شب زیارت عاشورا قرائت شود.

سیدعلی موسوی رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برپایی نمایشگاه روایت فتح در این شهر خبرداد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت شهرداری و شورای شهر و با همکاری ادارات آموزش و پرروش، هلال احمر، کتابخانه‌ها، بنیاد شهید، هیأت پیروان شهدا، تبلیغات اسلامی و سپاه گشوده شده است.

 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه روایت فتح 12 غرفه ایجاد شده، گفت: در این نمایشگاه آثاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس، غنایم جنگی و با فضاسازی دوران جنگ تحمیلی همراه است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد هدف از این برپایی نمایشگاه را آشنایی نسل جوان و نوجوان با شهدا، تمثال مبارک و رشادت و فداکاری آنان دانست و گفت: مردم و نسل امروزی که در آن برهه از جنگ نبوده اند، با دیدن عکس‌ها فضای جبهه برای آنان تداعی می‌شود.

 

وی با اشاره به شرایط ویژه کرونا، گفت: درست است که کرونا وجود دارد اما ما نمی‌توانیم خدمات و رشادت شهدا و ایثار گران و جانبازان را نادیده بگیریم و حداقل کار فرهنگی مانند این نمایشگاه را بر پا نکنیم.

 

موسوی گفت: البته این نمایشگاه با رعایت پروتکل بهداشتی و نصب ضدعفونی در ورودی آن برپا شده است.

 

وی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت یک هفته هر روز صبح تا شب برای عموم مردم گشوده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal