آخرین اخبار

30. آبان 1394 - 23:06   |   کد مطلب: 29415
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خبر داد
تجهیز ۵۴ آموزشگاه فاقد کتابخانه شهرستان اسدآباد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از تجهیز ۵۴ آموزشگاه فاقد کتابخانه این شهرستان در هفته کتاب خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، جعفر دهبانی‌بصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب سرانجام ۵۴ آموزشگاه فاقد کتابخانه این شهرستان تجهیز و صاحب کتابخانه شدند.

 

وی اضافه کرد: برای کتابخانه‌های مدارس ابتدایی پنج روستای این شهرستان نیز در مجموع ۴٠٠ جلد کتاب آموزش و پرورش اهدا کرده است.

 

دهبانی در ادامه از برگزاری ۵٠ نمایشگاه کتاب در سطح مدارس این شهرستان به مناسبت هفته کتاب خبر داد و افزود: کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه‌های مدارس با ٢٠ تا ۵٠ درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

 

وی تعداد برنامه‌های در حال برگزاری آموزش و پرورش این شهرستان را در سطح مدارس به مناسبت هفته کتاب بیش از ۴٠ برنامه اعلام کرد و یادآور شد: نواخته شدن زنگ مطالعه در آموزشگاه حضرت زینب(س)، تجلیل از دانش‌آموزان نویسنده و کتابخوان برتر، تجلیل از معلمان و همکاران فعال در زمینه کتابخوانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، نشست مشترک دانش‌آموزان با همکاران نویسنده، مراسم اهدای کتاب، بازدید از کتابخانه عمومی شهید رجایی و بازدید از نمایشگاه کتاب سالن شهید راحمی از اهم برنامه‌های در حال برگزاری توسط آموزش وپرورش به مناسبت هفته کتاب در سطح مدارس این شهرستان است.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal