آخرین اخبار

19. آبان 1401 - 12:51   |   کد مطلب: 43616
رضا قاسمی با اشاره به اینکه از 48 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان اسدآباد 25 کانون دارای کتابخانه هستند و در هفته کتاب تجهیز و کتابهای فرسوده تعویض خواهند شد، گفت: در هفته متاب از نویسندگان تقدیر و از چند کتاب رونمایی خواهد شد.

رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به وجود 48 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان، اظهار کرد: از این تعداد  25  کتابخانه در کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال است .

وی از برپایی نمایشگاه کتاب در حوزه علمیه خواهران الراضیه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری ارشاد و حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از اجرای برنامه های جانبی در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این مراسم همراه با سخنرانی امام جمعه پیرامون کتاب و کتابخوانی خواهد بد.

 

وی از اهدا کتاب به مدارس و کانون فرهنگی هنری مساجد خبر داد و افزود: طرح تجهیز و تعویض کتابهای فرسوده در کتابخانه های مساجد انجام خواهد شد.

 

قاسمی با بیان اینکه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از نویسندگان کتاب تقدیر کرد و افزود: در این مراسم از چند کتاب نویسندگان شهرستان رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal